må jeg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.105 visninger
21 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

bette

hej piger.. min datter er 4½ måned.. jeg synes det er så besværligt at give hende skemad når hun sidder i skråstolen..

må man evt sætte hende i en højstol (ikea) og så proppe en dyne rundt om hende så hun får støtte.. ?? 

kunne være såååå meget nemmere.. og hun vil så gerne sidde op.. men tænker jo på hendes ryg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

morethanperfect

bette skriver:

hej piger.. min datter er 4½ måned.. jeg synes det er så besværligt at give hende skemad når hun sidder i skråstolen..

må man evt sætte hende i en højstol (ikea) og så proppe en dyne rundt om hende så hun får støtte.. ?? 

kunne være såååå meget nemmere.. og hun vil så gerne sidde op.. men tænker jo på hendes ryg

Det kender jeg en der gør , og det sker der (så vidt jeg ved) ikke noget ved ..

Anmeld

25. januar 2011

Caroline86

vi havde Laura på skødet i starten

Det fungerede fint at holde om hende med den ene arm (så kunne vi også sørge for at hænderne ikke kom ALT for meget i vejen ) og så fodre med den anden

Anmeld

25. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Det kommer an på hvor stærk hun er i sin ryg? - vil jeg i hvert fald sige.. Der er rigtig god støtte til ryggen de hvide fra Ikea.

Anmeld

25. januar 2011

Bare mig..

bette skriver:

Ja, gør du bare det.. Hun skal bare ikke sidde der helt vildt lang tid.. Men det er altså lidt mere besværligt, hvis du spørg mig, fordi de så sidder så ret, men hvus det er nemmere for dig, ja så prøv.. Hun skal bare ikke sidde der en halv time

Anmeld

25. januar 2011

Mira0911

Det må du gerne, bare ikke lade hende sidde der for længe! Prop gerne dyne eller pude omkring hende så hun er støttet... 

Anmeld

25. januar 2011

BinaMor

bette skriver:

jeg ville ikke gøre det. måske med en fast pude.

men mine får ikke skemad så tidligt så ved ikke hvad der er nemmest i sådan situation. hvad med at holde baby?

Anmeld

25. januar 2011

Hvem?

bette skriver:

Jeg ville bestemt ikke gøre det allerede der, deres ryg og nakke er så skrøbelige, jeg ville vente til der er noget mere balacen og kræfter i hende...

Anmeld

25. januar 2011

kitra

Hvis du spørger de kloge hoveder som sp og fys siger de blank nej. Hun skal selv kunne sidde før det er sundt for hendes ryg. Min datter kom først i højstol da hun var over et halv år før var hun ikke klar. Men det er vel op til en selv hvad man vil byde de små.

Anmeld

25. januar 2011

oerbaek

Det har jeg gjort med begge mine drenge og der er ikke sket noget ved det så det kan du roligt gøre bar du støtter hende godt op med dyne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.