23+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

Kløver

betiinsen skriver:

ååhhh tak

er helt vild med dit profil billed, det er sååååååååå sødt, glæder mig til jeg skal til 3d scanning

tusind tak, hvornår skal i til scanning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Pige2009

Hvor er du fin

Anmeld

26. januar 2011

ulleby

betiinsen skriver:

tak er jeg glad for du skriver, har nu haft lidt svært ved at acceptere jeg har taget så mange kg på, men ja det er jo en del af det

Det var så lidt - kender godt selv det at skulle acceptere det. Og min vokser noget mere grundet tvillingerne - så det er en omvæltning.

Men tror jeg er kommet der til, at det kommer af bagefter og det sker kun den ene gang i livet - så nyd du kan kaste ALT i hovedet uden nogen kigger skævt på dig

Didde

Anmeld

26. januar 2011

NessaXenia

betiinsen skriver:

tak i lige måde mange gange søde

synes nu din sidder pænere, og din navle går ind af, min er blevet så grim da den lige nu har vendt sig ud af Men det går vel væk igen.. hehe

kan trøste dig med at der ikke går mere end et par uger eller 3, så er min poppet ud.. det er i hvert fald rigtig tæt på nu..

Anmeld

27. januar 2011

betiinsen

Maja84 skriver:

tusind tak, hvornår skal i til scanning

har overvejet i uge 27-28 men ved det ikke helt, hvor langt var du henne?

Anmeld

27. januar 2011

betiinsen

Baagøe skriver:

Hvor er du fin

tak

Anmeld

27. januar 2011

betiinsen

ulleby skriver:

Det var så lidt - kender godt selv det at skulle acceptere det. Og min vokser noget mere grundet tvillingerne - så det er en omvæltning.

Men tror jeg er kommet der til, at det kommer af bagefter og det sker kun den ene gang i livet - så nyd du kan kaste ALT i hovedet uden nogen kigger skævt på dig

Didde

hehe du har helt ret, sådan skal man helt sikkert også tænke

puhha  tvillinger, så vokser din mave nok rigtig stærkt

Anmeld

27. januar 2011

betiinsen

NinaSophia skriver:

kan trøste dig med at der ikke går mere end et par uger eller 3, så er min poppet ud.. det er i hvert fald rigtig tæt på nu..

hehe ja man kan godt se når den begynder at gøre det, det ser lidt sjovt ud.. ikke særlig pænt, men så længe den bliver normal bagefter, er det til at leve med 

Anmeld

27. januar 2011

NessaXenia

betiinsen skriver:

hehe ja man kan godt se når den begynder at gøre det, det ser lidt sjovt ud.. ikke særlig pænt, men så længe den bliver normal bagefter, er det til at leve med 

lige præcis

Anmeld

30. januar 2011

Pige2009

betiinsen skriver:

tak

Velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.