betiinsen skriver:
nej har også sagt at jeg højest vil tage 17 kg på, men det må jeg se om jeg kan holde hehe..
Jo men synes faktisk det går rigtig fint med det hele, synes jeg har haft meget ondt, men har meget kraftig blærebetændelse og skal ha det tjekket igen i morgen, håber så det er bedre..
Mht. hjerte går det også super fint, der har ikke været noget endnu, og skal lige op til tjek i feb på skejby og så også lige se fødestuen osv.. men ellers ser det ud til jeg kan føde normalt
super dejligt..
nej vil jeg give dig helt ret i, lægerne siger jo også at det igen betydning har at det er sket første gang, og det ikke påvirker noget.. så er altså også ret sikker på der ikke er noget i vejen og der slår et sødt hjerte inde i din mave

uhh glæder mig til at læse om den 2.2 så, der er jo ikke længe til, og kan godt forstå du vil fortælle det derefter så, uhh det bliver spændende da
Århh, hvor er det bare skønt at høre, at alt går lige som det skal

Dejligt alt tyder på, at du kan få lov til at føde selv... Er du ikke super glad for det?
Ja, kan godt forstå du har sat dig et mål mht. vægt, tror jeg man bliver lidt nødt til, for ikke at ende med at tage 30 kilo på

Ja, har hørt risikoen for abort falder til 2%, hvis man har set hjerteblink - så vi har aftalt, at vi fortæller det til den nærmeste familie, hvis vi får lov til at se det

Ja, hun har sagt, at hun var ked af, at vi ikke måtte beholde den lille spire første gang, da hun var begyndt at glæde sig - så nu håber jeg VIRKELIG hun får lov til at få det som en ekstra gave