Jeg er simpelthen så bange!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

quar20

Diana... skriver:

Ja det er hvad jeg er  

Vi havde SP for en uge siden ca og hun fortalte at vi skulle passe lidt på da der var en virus i omløbet som hed RS-virus som er en ganske alm forkølelse på voksne men farlig for spædbørn, så vi skulle helst holde hende fra forkølet børn/voksne. 

Dagen efter kommer min søn hjem med en start på noget forkølelse som selvfølgelig udvikler sig til en rigtig forkølelse med slem hoste osv. Vi tager ham så til lægen igår og der skulle ikke være noget der. 

Idag har han så lidt feber 38,8 og har lidt ond i maven  Og NU er jeg jo bare mega bekymret og ikke nok med det ligger jeg selv rigtig syg med diare og opkast svimmelhed osv osv. Så det er 2 forskellig sygedomme der svæver rundt her hjemme i det lille hjemme. Også har jeg mega dårlig samvittighed over at amme hende når jeg er syg for tænk nu hvis jeg smitter gennem mælken. Lægen siger så det er bedst jeg bliver ved med at give mit mælk. 

PUHA jeg kan slet ikke have det jeg er ved at springe af bekymring hun er ikke engang 14 dage gammel og har bare ikke særlig meget at stå fast med 

Lucas er mega sej til at være syg og har alle dage været det men han har også noget at tag af. 

Hun kastet lige op en enkelt gang i morges men det har der ikke været mere af siden heldigvis. hun er forkølet (snotnæse, nyser og hoster lidt) Men spiser og er frisk som hele tiden så der er ikke noget alvorligt lige nu. 

IHH jeg synes bare overhoved ikke det sjovt sikke en start på et nyt lille liv, jeg må afbryde amningerne flere gange fordi jeg skal på toilettet grr. 

Jeg er bare så irriteret over at hun bare siger der er en rs-virus i omløbet som er farlig for spædbørn uden at forklare os nærmere om den og fortælle hvad vi skal være obs på osv. 

Jeg har så selv lige nu her været på nettet og læse om den og det beroliget mig lidt men ændre nu en gang ikke på at vi alle er syge her hjemme og hun har store chancer for at blive smittet  

Ej undskyld for mit brokke indlæg jeg synes bare lige det hele er lidt hård lige nu og jeg er så pisse hamrende bange. 

Knus Diana

Jeg har lige været indlagt på Randers børneafd. med lillemand som havde RS virus..!! Det er bestemt ikke sjovt og håber inderligt ikke hun får det...!!

Sender jer de varmeste tanker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.