så er der sgu fest i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

273 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. september 2008

ka li ja

vi holder fest for morten fordi han er blevet færdigudlært! og en smule fordi vi er blevet gift...
vi blir ca 30 mennesker, og skal ha mad fra k&j, og der er købt alt alt for meget sprut... så jeg er sikker på det blir en helt fantastisk aften.
glæder mig til at brænde den helt af... og selvfølgelig igen d 4. ;o)
nå men i aftes var vi ovre og dække bord, så i dag gælder det bare om at få afleveret unger og få kørt alt det flydende over i forsamlingshuset:D
min søster kører i kolonihaven og laver finde små buketter til bordene, og så har jeg sgu også serpentiner vi skal ha spredt hihi
vi skal selvfølgelig også ha fjerner og ps2eren med der over så vi kan synge singstar:D det skal være til hver en fest;)

nå men go weekend til jer alle og jeg må nok også hellere snart tage mig sammen til at gøre noget..... gæsterne kommer kl 17....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2008

Loggidut

aj kalaha,....hvor er du heldig!

rigtig god fest til jer

Anmeld

20. september 2008

birgittemarie

Uha, jeg håber også I får en dejlig fest i aften 8D

Sig mig, var det et surprise gilde for husbonden eller vidste han det godt?

Knus fra Birgitte

Anmeld

20. september 2008

Tynen

Troede lige det var herinde du ville holde fest :'( Øv!

Anmeld

20. september 2008

Helle30

Troede jeg også - også øv! Jeg sidder med min elendige fod oppe og drikker varm kakao. Sofie er lagt i seng med max snotnæse, så gad vide hvor længe den søde søvn holder - og manden er taget til høstfest alene. Jeg mente ikke lige, jeg var til golf'n'fun med min klumpfod på krykker. - Festbarometeret ryger nok ikke op gennem loftet på Allégaarden i aften, men jeg håber da, du hygger Kallaha(C);) - Helle halte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.