Bimmeren 40+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

Zafir

Du burde være højgravid altid, så smuk du er!!!

(men jow jow - jeg hepper også på at bimmeren kommer ud )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Tina2

SÅ sprød gravid kost, er du  Men kan sørme godt forstå du snart trænger til at få ham ud!!!!

Må du føde hjemme hvis du er sat igang?

Undskyld det nærgående spørgsmål, men har I prøvet sex? Sådan VIRKELIG at gå til den?  Det har sat alle mine tre fødsler igang

Anmeld

25. januar 2011

DK

Tina2 skriver:

SÅ sprød gravid kost, er du  Men kan sørme godt forstå du snart trænger til at få ham ud!!!!

Må du føde hjemme hvis du er sat igang?

Undskyld det nærgående spørgsmål, men har I prøvet sex? Sådan VIRKELIG at gå til den?  Det har sat alle mine tre fødsler igang

Jeg må ikke føde hjemme hvis jeg bliver sat igang. Heller ikke hvis de nøjes med at tage vandet og veerne så kommer selv derefter.

Og vi har VIRKELIG prøvet alt... gåture, trampolin hop, zoneterapi-igangsættelse, sex, sex IGEN, hindbærblad te, osv. osv. osv.... Altså... den lille unge VIL bare ikke ud. Måske HAR han for brede skuldre til at blive født, ligesom Mikkel hele tiden har sagt! 

Anmeld

25. januar 2011

Sees

Hvis jeg havde sådan en lækker bolig, så var jeg nok også blevet lidt længere

Du er så lækker gravid, Ditte - MEN, jeg vil altså også meget gerne snart se den lille charmebøf, du gemmer på!!!

for at det er dit sidste mavebillede, OG at McD isen har fristet lillefyren til at kigge ud til jer

Anmeld

25. januar 2011

SSL

DK skriver:

...

Bliver da lige nødt til at sige, waaauw - for en flot flot FLOT mave 

Men du må da være 'træt' af at vente, 40+6- er det ikk på tide?  

Anmeld

26. januar 2011

DK skriver:

Ja det er på høje tid!

Jeg har aftalt med Bimmeren at han fik is fra MacD efter aftensmaden, og så kommer han i nat!

Hehe...  Han er da mors dreng, hva!?  Han kunne åbenbart godt li Mc.D is!

Stort tillykke!!

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.