Bimmeren 40+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

Kruse90

så smuk mave
Men hey jeg vil altså gerne snart se Bimmeren

KOM UUUUD.

En masse vestøv pustet afsted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

ønskebørn74

DK skriver:

...

Smuk som altid og så den lille pariser popo...

Lene

Anmeld

25. januar 2011

twinny

Så flot en mave du har....  Bimmer kom ud til verden, selvom du har det godt i mors mave....

Anmeld

25. januar 2011

Mormilla

Ja din mave er stadig flot Men nu er det da vist snart tid til at han kommer ud.

Anmeld

25. januar 2011

DK

Ja det er på høje tid!

Jeg har aftalt med Bimmeren at han fik is fra MacD efter aftensmaden, og så kommer han i nat!

Anmeld

25. januar 2011

birthee

Super flot mave!! Men den lille Bimmer kunne da godt tage at finde ud - og en is fra McD er da aldrig dårlig at lokke med

Kom så Bimmer!!!

Anmeld

25. januar 2011

Dansker I Holland

DK skriver:

Ja det er på høje tid!

Jeg har aftalt med Bimmeren at han fik is fra MacD efter aftensmaden, og så kommer han i nat!

Hehe jeg håber bimmer snart kommer ud Jeg fødte i 41+0, så håber osse du snart føder da

Knus Sussie og JA DU ER SMUK GRAVID

Anmeld

25. januar 2011

Miamaja

Man kan godt se den fine mave er blevet MEGET storre. Han hygger sig bare aabenbart derinde og vil ikke ud hva'. hvor meget over tid skal man egentlig vaere foer laegerne saettter en igen eller vaelger kejsersnit?

Anmeld

25. januar 2011

DK

Miamaja skriver:

Man kan godt se den fine mave er blevet MEGET storre. Han hygger sig bare aabenbart derinde og vil ikke ud hva'. hvor meget over tid skal man egentlig vaere foer laegerne saettter en igen eller vaelger kejsersnit?

Man kan ikke vælge kejsersnit i Danmark hvis alt er helt normalt. Man bliver først sat igang, og kun hvis man simpelthen ikke kan få/lave veer får man kejsersnit! (eller naturligvis hvis der er noget galt/har været problemer med en tidligere fødsel, men så ved man det jo længe inden termin)

Jeg skal på fødegangen på lørdag hvor jeg er 41+3 og tale igangsættelse. Hvis de ikke har travlt med mange fødsler, vil de sætte mig igang ved at tage vandet. Hvis de har travlt, så får vi en ny tid til at komme og blive sat igang, hvilket jeg går ud fra så bliver ex. mandag!

Og ja... jeg bliver KÆMPE, he he

Anmeld

25. januar 2011

>>Carina<<

Hvor har du bare en smuk mave. Den er da bare så perfekt. Så ka du godt snart føde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.