lorte lorte amning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

Magsen

Mia&Tonny skriver:

En god mor sidder ikke i brysterne - husk det

Jeg opgav amningen da min bisse var 7uger fordi det gjorde så vanvittigt ondt og har aldrig haft så glad en datter som efter vi gik hundrede pct over på flaske....

jaer, I know..

hmm..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Magsen

MoarHvidovre skriver:

Man skal IKKE amme for enhver pris

Med Luka var det supplerende fra start på trods af at jeg kæmpede en kamp med hans vægt og amning. Jeg stoppede med, at amme, da han var 5 uger. Puha, jeg synes det var så HÅRDT. Jeg ville så gerne amme og følte det var et stort nederlag

Med Lina troede jeg, at det ville blive det samme forløb. Men jeg ammede hende fuldt ud i 3. mdr. og 1 mdr. med supplerende.

En god mor sidder IKKE i brysterne Du har gjort et stort forsøg og det er ingen skam, at du siger stop og kun giver flaske.

Kh. Katja

tak

og jeg kan i det mindste trøste mig selv med at hun fik fra mig i 3 måneder

Anmeld

25. januar 2011

Anneiris

Maggieh skriver:

Havde slet ikke troed at den her amning ville blive noget der var SÅ svært ?

når, men det er nu egentlig lang tid siden jeg skrev at ''nu kunne jeg ikke mere'' og at jeg gerne ville stoppe (læs: måtte stoppe IK ville)

men det gjorde jeg ikke, jeg blev ved og ved .. Men nu GIDER hun bare slet ikke amme det ser ud som om det er fordi hun ikke kan se noget, når hun får flaske ligger hun helt stille og kigger rundt.. + det er en virkelig hård kamp at få hende til at ligge stille imens hun bliver ammet & så ''bider'' hun overnikøbet men min mælk forsvinder langsomt.. og vi er nu nede på at jeg giver hende KUN fra mig om morgenen/natten, ellers så får hun enten kun flaske eller suppleret ..

Når.. en lille øv opdatering fra mig.. tror jeg har KÆMPET min kamp nu!

Kram til dig smukke.

Nej, du skal nemlig ikke amme for enhver pris!
Jeg ammede også kun de første 5 uger, fordi hun KUN ville hææænge op ad mig 24/7, og så var der lige 3-4 dage hvor hun bare skreg, og så senere fandt vi ud af at hun faktisk ikke blev mæt af min mælk, så nu får hun flasken, og er den gladeste baby! Hun sover hele natten (9-10 timer) uden at vågne, og er meget frisk, glad osv Prøøøv flasken. 

Og ja, du og baby skal jo have det godt, og hun mærker med det samme når du er frustreret, stresset osv, og det kan også påvirke mælkeproduktionen

Kram Anne & Jasmina

Anmeld

25. januar 2011

Fru.Mäes <3

Maggieh skriver:

det tror jeg også jeg bliver nødt til .. jeg synes bare det er så dejligt at amme

og så er det også meeeget besværligere med flaske hvis man skal nogen steder :/ ..

Jeg er MEGET blufærdig, så synes det var mere besværligt at tage nogle steder - da jeg ammede..

NU, jeg er simpelthen så glad for at han er kommet på flaske.. JOW, det fylder mere i pusletasken - men synes ikke det er besværligt...

Mange steder, f.eks. stor inkøbscentre har de ammerum hvor der er microove - IKEA, har ammerum og er man f.eks. på cafe, kan man altid få den varmet - altså flasken

Synes osse det var dejligt at amme - men så var det hellere ikke DEJLIGERE!! Især ikke når bettemanden bare SKREG OG SKREG til sidste, fordi jeg græd og stressede over ammningen!!

Som der er en der skriver:

En god mor sidder ikke i brysterne!

Krams Rikke

Anmeld

25. januar 2011

Fru.Mäes <3

Har du ammet i 3 måneder - det er sku for sejt Så har du virkelig osse gjort hvad du kunne -

"KLAP DIG SELV PÅ SKULDRET!" - DU ER EN GOD MOAR

Anmeld

25. januar 2011

Magsen

Har du ammet i 3 måneder - det er sku for sejt Så har du virkelig osse gjort hvad du kunne -

"KLAP DIG SELV PÅ SKULDRET!" - DU ER EN GOD MOAR

ååååååhr TAK TAK TAK!!! Det er der ikke særlig mange der siger..

det har været en kamp siden hun var lige over 2 uger!

Anmeld

25. januar 2011

Fru.Mäes <3

Maggieh skriver:

ååååååhr TAK TAK TAK!!! Det er der ikke særlig mange der siger..

det har været en kamp siden hun var lige over 2 uger!

... Nej, der er ikke mange som siger sådan - men det er KUN dig, og ikke andre der ved hvad der er bedst for DIG og DIN BABY

Og det er slet, SLET ikke noget nederlag at komme på flaske!! Der følger mange fordele med

Felix sover IGENNEM nu når han er kommet på flaske, og bare at man har et gladere barn +  nu kan man have lidt kæreste tid, hvor man kan tage ud og spise eller i biffen og lade mormor, framor eller søster passe den lille guldklump et par timer..

Tænk på hvad der gør dig GLADEST

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.