lorte lorte amning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

930 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. januar 2011

Magsen

Havde slet ikke troed at den her amning ville blive noget der var SÅ svært ?

når, men det er nu egentlig lang tid siden jeg skrev at ''nu kunne jeg ikke mere'' og at jeg gerne ville stoppe (læs: måtte stoppe IK ville)

men det gjorde jeg ikke, jeg blev ved og ved .. Men nu GIDER hun bare slet ikke amme det ser ud som om det er fordi hun ikke kan se noget, når hun får flaske ligger hun helt stille og kigger rundt.. + det er en virkelig hård kamp at få hende til at ligge stille imens hun bliver ammet & så ''bider'' hun overnikøbet men min mælk forsvinder langsomt.. og vi er nu nede på at jeg giver hende KUN fra mig om morgenen/natten, ellers så får hun enten kun flaske eller suppleret ..

Når.. en lille øv opdatering fra mig.. tror jeg har KÆMPET min kamp nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Fru.Mäes <3

Først et kæmpe til dig..

Jeg havde det på SAMME måde - tro mig!! DU skal simpelthen ikke amme for enhver pris!! Jeg ammede de første 6 uger, MEN så kunne jeg bare ikke mere!! Og jeg har det SUPER godt i dag..

DU og BABY skal have det godt - din lille guldklump kan mærke du kæmper..

SKROT det amning, også hop på flaske istedet for!! Det er INTET nederlag at stoppe med at amme...

Krams Rikke

Anmeld

25. januar 2011

TTM

Først et kæmpe

Føler med dig, men når jeres amning er så besværligt, hvorfor stopper i så ikke helt?
Hun kan sikkert tydeligt mærke på dig at det ikke er lykken, og derfor stopper din krop selv med at producere mælken... Og det er ikke en skam og sige det ikke fungere for jer, hvis jeres dagligdag kan blive gladere ved og gå over på flasken 100%, jamen så er det jo vejen frem for jer....!

Kender MANGE flaske-børn, og der er ikke nogen sf dem som mangler noget

Jeg håber for jer det lykkes, om det er flasken eller ej, så er det vigtigste i trives!

Kæmpe knus

Anmeld

25. januar 2011

Noneother

Det kan man heller ikke bebrejde dig. Du har gjort et godt forsøg nu efterhånden, og hvis ikke hun vil. Ja så vil hun bare ikke.

Så er der ingen grund til at det skal blive ved med at pine jer begge.

Nu ammer jeg stadig, men jeg stopper da osse det sekund lillefyren siger stop, og jeg mener altså at du sagtens kan tillade dig at sige "nu er det slut" efter den omgang.  

Anmeld

25. januar 2011

Mia&Allan

Maggieh skriver:

Havde slet ikke troed at den her amning ville blive noget der var SÅ svært ?

når, men det er nu egentlig lang tid siden jeg skrev at ''nu kunne jeg ikke mere'' og at jeg gerne ville stoppe (læs: måtte stoppe IK ville)

men det gjorde jeg ikke, jeg blev ved og ved .. Men nu GIDER hun bare slet ikke amme det ser ud som om det er fordi hun ikke kan se noget, når hun får flaske ligger hun helt stille og kigger rundt.. + det er en virkelig hård kamp at få hende til at ligge stille imens hun bliver ammet & så ''bider'' hun overnikøbet men min mælk forsvinder langsomt.. og vi er nu nede på at jeg giver hende KUN fra mig om morgenen/natten, ellers så får hun enten kun flaske eller suppleret ..

Når.. en lille øv opdatering fra mig.. tror jeg har KÆMPET min kamp nu!

En god mor sidder ikke i brysterne - husk det

Jeg opgav amningen da min bisse var 7uger fordi det gjorde så vanvittigt ondt og har aldrig haft så glad en datter som efter vi gik hundrede pct over på flaske....

Anmeld

25. januar 2011

fif

FrøkenHedegaard skriver:

Først et kæmpe til dig..

Jeg havde det på SAMME måde - tro mig!! DU skal simpelthen ikke amme for enhver pris!! Jeg ammede de første 6 uger, MEN så kunne jeg bare ikke mere!! Og jeg har det SUPER godt i dag..

SKROT det amning, også hop på flaske istedet for!! Det er INTET nederlag at stoppe med at amme...

Krams Rikke

Anmeld

25. januar 2011

Magsen

FrøkenHedegaard skriver:

Først et kæmpe til dig..

Krams Rikke

det tror jeg også jeg bliver nødt til .. jeg synes bare det er så dejligt at amme

og så er det også meeeget besværligere med flaske hvis man skal nogen steder :/ ..

Anmeld

25. januar 2011

Magsen

TykkeTrunteMor skriver:

Først et kæmpe

Føler med dig, men når jeres amning er så besværligt, hvorfor stopper i så ikke helt?
Hun kan sikkert tydeligt mærke på dig at det ikke er lykken, og derfor stopper din krop selv med at producere mælken... Og det er ikke en skam og sige det ikke fungere for jer, hvis jeres dagligdag kan blive gladere ved og gå over på flasken 100%, jamen så er det jo vejen frem for jer....!

Kender MANGE flaske-børn, og der er ikke nogen sf dem som mangler noget

Jeg håber for jer det lykkes, om det er flasken eller ej, så er det vigtigste i trives!

Kæmpe knus

mhh, læs foroven

Anmeld

25. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Man skal IKKE amme for enhver pris

Med Luka var det supplerende fra start på trods af at jeg kæmpede en kamp med hans vægt og amning. Jeg stoppede med, at amme, da han var 5 uger. Puha, jeg synes det var så HÅRDT. Jeg ville så gerne amme og følte det var et stort nederlag

Med Lina troede jeg, at det ville blive det samme forløb. Men jeg ammede hende fuldt ud i 3. mdr. og 1 mdr. med supplerende.

En god mor sidder IKKE i brysterne Du har gjort et stort forsøg og det er ingen skam, at du siger stop og kun giver flaske.

Kh. Katja

Anmeld

25. januar 2011

Magsen

Noneother skriver:

Det kan man heller ikke bebrejde dig. Du har gjort et godt forsøg nu efterhånden, og hvis ikke hun vil. Ja så vil hun bare ikke.

Så er der ingen grund til at det skal blive ved med at pine jer begge.

Nu ammer jeg stadig, men jeg stopper da osse det sekund lillefyren siger stop, og jeg mener altså at du sagtens kan tillade dig at sige "nu er det slut" efter den omgang.  

ja jeg har VIRKELIG forsøgt!!

men nu siger hun jo selv stop, så det er vidst på tide nu .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.