Lækkert overtøj til den lille pige. str 62-86

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
22. maj 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
hvad tænker du af pris for den røde pomp de lux-anorak..? og hvor varm er den..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Lunae

AnjaM skriver:

hvad tænker du af pris for den røde pomp de lux-anorak..? og hvor varm er den..?

Jeg tænker 100 kr pp! Den er ret varm! der er fleece indeni

Anmeld

22. maj 2011

Englehår

er den stor eller lille i størrelsen..? Er i tvivl om, hun får den brugt, eller om hun måske kommer til at skulle bruge en str 80 til den tid..

Anmeld

22. maj 2011

Lunae

AnjaM skriver:

er den stor eller lille i størrelsen..? Er i tvivl om, hun får den brugt, eller om hun måske kommer til at skulle bruge en str 80 til den tid..

Den er meget normal i str, tror jeg! Jeg har som sagt ikke fået den brugt og det skyldes, at jeg synes den var for stor, da det var koldt

Anmeld

22. maj 2011

Englehår

uh, det er svært.. for det er godt nok en fin jakke, men der er jo længe til vinter, og det ville virkelig være ærgeligt hvis jeg heller ikk fik den brugt.. Tænke, tænke..
Jeg vender lige tilbage..

Anmeld

22. maj 2011

Lunae

AnjaM skriver:

uh, det er svært.. for det er godt nok en fin jakke, men der er jo længe til vinter, og det ville virkelig være ærgeligt hvis jeg heller ikk fik den brugt.. Tænke, tænke..
Jeg vender lige tilbage..

jeg har også jakken i en str 80, den er så brun, men tror nu godt at hun vil kunne passe den i 74, men er selvfølgelig ikke sikker

Anmeld

24. maj 2011

Englehår

hej igen..
Lovede jo lige at vende tilbage.. Jeg er interesseret i jakken, men må vist hellere lige vente til efter den 1 - er 'kommet til' at shoppe rigeligt for nu.. Ups..! men hvis du stadig har jakken, vil jeg gerne købe den der.. men du skal selvfølgelig ikk holde på den, hvis en anden byder ind..
Anja

Anmeld

25. maj 2011

Lunae

AnjaM skriver:

hej igen..
Lovede jo lige at vende tilbage.. Jeg er interesseret i jakken, men må vist hellere lige vente til efter den 1 - er 'kommet til' at shoppe rigeligt for nu.. Ups..! men hvis du stadig har jakken, vil jeg gerne købe den der.. men du skal selvfølgelig ikk holde på den, hvis en anden byder ind..
Anja

Det er bare helt i orden! hvis du er interesseret, vil jeg gerne resevere den til dig - jeg skal bare være sikker på, at du ikke springer fra

Anmeld

11. juni 2011

Lunae

Opsedasse

Anmeld

11. juni 2011

Lunae

AnjaM skriver:

hej igen..
Anja

Er du stadig interesseret i jakken?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.