Sover kun 45 min. af gangen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

Mia&Allan

sismofutten skriver:

Hej Mia,

Sorrt mit meget sene svar - har en del om ørene i øjeblikket, nu her hvor min prinsesse ikke vil sove :-(

Men, bogen giver bl.a. følgende råd (vil klart anbefale at du låner den og læser det hele, da dette kun er en lille del af det :-))
MEN, I skal sørge for at få en god rutinge om aftenen, således at når den lille skal lægges, ved hun at det nu er tid til at hun skal i seng (altså, giv hende evt. et bad, efterfulgt at massage, så nattøj på, og så mad i fred og ro og evt. "mørke") - giv hende evt. mad på det værelse hun skal sove i - når hun er lige ved at falde i søvn, skal du lægge hende i sengen - brug evt. nogle ord, som du KUN siger når hun skal sove - ssshhh ssshhh f.eks., eller sov godt min skat osv... og bliv ved med at sige det - du kan evt. også lægge en fast hånd på hendes mave, mens du blidt vugger hende med den anden hånd - meningen er at hun skal lære at falde i søvn i sin egen seng.. Hvis hun begynder at græde, tager du hende op, trøster hende, og ja, starter forfra :-)

Giver det mening?
Skriv GERNE hvis du vil have noget uddybet :-)

Det giver mening, men det passer meget godt med det jeg gør nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Vial

Hvor sjovt! Ja, egentlig ikke. Men jeg havde også undret mig over, at de tager 45 min til morgen og eftermiddagslur - OG de altid vågner efter 45 min ved middagsluren. Der bliver de rokket i søvn igen (et langhåret projekt til tider...)

Så blev jeg da lidt klogere i dag.

Anmeld

4. februar 2011

sismofutten

Mia&Tonny skriver:

Det giver mening, men det passer meget godt med det jeg gør nu

Så håber jeg at det snart giver pote - hold ud lidt endnu :-)

Anmeld

5. marts 2011

Mai-pigen

Aha....det kan altså godt betale sig og gå tilbage og læse nogle tråde....

Anmeld

6. marts 2011

sismofutten

Mai-pigen skriver:

Aha....det kan altså godt betale sig og gå tilbage og læse nogle tråde....

Er glad for at jeg ikke er den eneste der har det problem ;-)

Anmeld

6. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

min datters søvn åndrer sig... hun sov gladeligt 4-6 timer til midag.. også havde jeg en kamp med hende om aftenen hun ville kun sove kl halv 1 om natten...

Nu ser det sådan her ud, hun power sover om dagen, det kan være fra 30 min til e.5 time, også sover hun fra om tidlig aftenen gerne 10 timer derfra :-) også forefra dagen efter igen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.