"Guldkorn" fra mig selv! -hvor dum kan man være...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

DK

KaMa skriver:

Hahaha.. ja, man har lov at drømme. Altså jeg får jo min nattesøvn - og har gjort det i ca. 2 mdr (for det meste!!) - endda med TO babyer.

Måske du er lige så heldig..hehe.

Det bliver spændende med dig og popning SNART.

Ja man kan jo håbe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

VIPpigen

Skulle du ikke snart sparke ham ud af den 1 værelses?? Ellers må du sq ringe til fogeden

Men altså, skøn tanke, pyy. Og så rammer virkeligheden, men man har selvfølgelig det skønneste vidunder at kigge på om natten der. Der er ikke meget vidunder ved at sætte sig på toilettet, og sove. Og fordelen, når du står op og ammer kan du sagtens sove i sofaen, eller stolen hvor du ammer, men sover du på toilettet så er jeg 100 på du slår dig ret så meget. hihi

Anmeld

24. januar 2011

bøgelund

DK skriver:

Jaaa... pt er jeg så desperat efter at han kommer ud, at jeg tænker "jeg har slet ikke behov for at sove, bare han dog kommer ud!" -mon ikke jeg har ændret mening om et par uger, og trods alt gerne vil have et par timer på øjet, he he

yep, på terminsdagen blev jeg os punkteret for tålmodighed.. men der er bare ikke noget at gøre.. 

for at han snart kommer... 

Anmeld

24. januar 2011

mariamiss6

DK skriver:

I morges da jeg vågner, tænker jeg denne tanke:

" Ihhh hvor bliver det bare skønt at få født, så jeg ikke skal op så mange gange hver nat (for at tisse osv.) Det bliver skønt bare igen at sove heeeele natten"

Jeg når faktisk lige sådan i 20-30 sekunder at blive helt tilfreds ved udsigten til uafbrudt nattesøvn, før jeg kommer i tanke om at såååå skal jeg jo nok lige op og lave noget andet (fx. amme??)

Jebus! Hvor distræt kan man være

Men når man HAR født, så er der kun natteroderiet/vækkeriet i sådan ca. 7 uger...... Ik'?

Det kan du da nok lige overkomme, kan du ikke

Anmeld

24. januar 2011

Dot D

DK skriver:

Det var så lidt!

Uhh jamen rigtig god bedring til jer alle! Og tak for reminder om at jeg skal huske at have oplært Bimmer til huslige sysler, så han kan passe os når det bliver vores tur, he he

Lige netop 

Vil nu lige rose Sophus... Jeg skulle bare kaste op lørdag, skynder mig ud på toilettet, når ikke at lukke døren, så mens jeg ligger med hovedet godt nede i tønden, mærker jeg en lille hånd på min skulder, og høre Sophus sige: Det var ikke godt, hva´ mor???? Det var da sødt, men ikke lige meningen, at han skulle være med, ups... Men trøste det KAN han

Anmeld

24. januar 2011

Rosa

Dot D skriver:

Lige netop 

Vil nu lige rose Sophus... Jeg skulle bare kaste op lørdag, skynder mig ud på toilettet, når ikke at lukke døren, så mens jeg ligger med hovedet godt nede i tønden, mærker jeg en lille hånd på min skulder, og høre Sophus sige: Det var ikke godt, hva´ mor???? Det var da sødt, men ikke lige meningen, at han skulle være med, ups... Men trøste det KAN han

Ååårh, dejlig dreng!!!

Anmeld

25. januar 2011

Mettemus

Åh du skønne ammehjerne!

Hvor ærgerligt at du vågnede fra den skønne fantasi igen - den kunne i det mindste have varet til Bimmerens fødselsdag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.