"Guldkorn" fra mig selv! -hvor dum kan man være...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.504 visninger
16 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

DK

I morges da jeg vågner, tænker jeg denne tanke:

" Ihhh hvor bliver det bare skønt at få født, så jeg ikke skal op så mange gange hver nat (for at tisse osv.) Det bliver skønt bare igen at sove heeeele natten"

Jeg når faktisk lige sådan i 20-30 sekunder at blive helt tilfreds ved udsigten til uafbrudt nattesøvn, før jeg kommer i tanke om at såååå skal jeg jo nok lige op og lave noget andet (fx. amme??)

Jebus! Hvor distræt kan man være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

dorthemus

HAHAHAHAHA ...ja men sikke skønne 20-30 sekunder ikke

Anmeld

24. januar 2011

bøgelund

DK skriver:

" Ihhh hvor bliver det bare skønt at få født, så jeg ikke skal op så mange gange hver nat (for at tisse osv.) Det bliver skønt bare igen at sove heeeele natten"

Jeg når faktisk lige sådan i 20-30 sekunder at blive helt tilfreds ved udsigten til uafbrudt nattesøvn, før jeg kommer i tanke om at såååå skal jeg jo nok lige op og lave noget andet (fx. amme??)

men så fik du da 20-30 sek i en fantastisk drømmeverden, hvor man sover igennem! - jeg kan slet ikke mindes hvordan det føles..  

nu må du snart få skudt knægten ud.. - vi går vist alle og er lidt spændte.. han ligger rigtig og feder den inde i varmen.. 

Anmeld

24. januar 2011

Lene76

hehe det var hurtigt at få ammehjerne hehe

Anmeld

24. januar 2011

DK

dorthemus skriver:

HAHAHAHAHA ...ja men sikke skønne 20-30 sekunder ikke

Joo det var lækre 20 sekunder! Det er klart fordelen ved en lidt distræt hjerne!

Anmeld

24. januar 2011

DK

bøgelund1 skriver:

men så fik du da 20-30 sek i en fantastisk drømmeverden, hvor man sover igennem! - jeg kan slet ikke mindes hvordan det føles..  

nu må du snart få skudt knægten ud.. - vi går vist alle og er lidt spændte.. han ligger rigtig og feder den inde i varmen.. 

Jaaa... pt er jeg så desperat efter at han kommer ud, at jeg tænker "jeg har slet ikke behov for at sove, bare han dog kommer ud!" -mon ikke jeg har ændret mening om et par uger, og trods alt gerne vil have et par timer på øjet, he he

Anmeld

24. januar 2011

Dot D

Hi hi hi hi, det var da lige aftenens gode grin.... TAK for det, det var lige det jeg havde brug for efter besøg ved vagtlægen med meget syg datter, jeg selv er syg og manden er på vej ind i sygdommens klamme hænder..... Den eneste raske er Sophus, knap tre år og kan IKKE lave mad, vaske tøj og passe os andre...

Anmeld

24. januar 2011

DK

Lene76 skriver:

hehe det var hurtigt at få ammehjerne hehe

Uhhh jeg har haft distræt ammehjerne længe. Sidst var vist da jeg satte p-skiven i bilen til det tidspunkt vi skulle køre hjem. Med det resultat at der lå en fin lille hilsen fra p-vagten da vi kom tilbage til bilen...

Anmeld

24. januar 2011

DK

Dot D skriver:

Hi hi hi hi, det var da lige aftenens gode grin.... TAK for det, det var lige det jeg havde brug for efter besøg ved vagtlægen med meget syg datter, jeg selv er syg og manden er på vej ind i sygdommens klamme hænder..... Den eneste raske er Sophus, knap tre år og kan IKKE lave mad, vaske tøj og passe os andre...

Det var så lidt!

Uhh jamen rigtig god bedring til jer alle! Og tak for reminder om at jeg skal huske at have oplært Bimmer til huslige sysler, så han kan passe os når det bliver vores tur, he he

Anmeld

24. januar 2011

Vial

DK skriver:

Hahaha.. ja, man har lov at drømme. Altså jeg får jo min nattesøvn - og har gjort det i ca. 2 mdr (for det meste!!) - endda med TO babyer.

Måske du er lige så heldig..hehe.

Det bliver spændende med dig og popning SNART.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.