Åh hvor er demænd dumme.
Jeg har jo prøvet det med min den store. Manden skred da hun var måneder og ville ikke se hende. Fik ham dog med tiden overtalt for Cecilies skyld, men nogen gange ville jeg da ønske jeg ikke havde gjort det. Jeg har jo altid haft hende meget, hvilket vi har haft det bedst med, men han har så haft perioder feks når han har fået en ny kæreste hvor han gerne ville have hende mere, lege far, mor og børn. Kan bare huske de frustrationer, men med tiden bliver det bedre.
For ungernes skyld ville jeg nu holde kontakten. Og sige til ham at når i er der med børnene skal i ikke diskutere, det er synd for dem og de bliver jo stresset af at i skal svine hinanden til. Når du siger det er du jo netop en god mor der gerne vil samarbejde.
Ellers må i jo en tur i statsamtet igen og prøve og få børnesagkyndig rådgivning, for nogen gange er det faktisk en god ide og få en udefra kommende med ind over samarbejdet, det kan være de lige kan give jer en ide til at arbejde sammen uden i skal se hinanden for meget.
Kram Louise
Anmeld