jeg hader min x mand!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Stumpen

Du kan højst sandsynligt gå ind og blokere ham på din fon -så hans beskeder ryger ind under frasorterede beskeder... Så bliver du ikk egjort opmærksom på at der er beskeder fra ham medmindre du selv går ind og tjekker... Man kan på min nokia og den er 5 år gammel....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Lulle25

Åh hvor er demænd dumme.

Jeg har jo prøvet det med min den store. Manden skred da hun var måneder og ville ikke se hende. Fik ham dog med tiden overtalt for Cecilies skyld, men nogen gange ville jeg  da ønske jeg ikke havde gjort det. Jeg har jo altid haft hende meget, hvilket vi har haft det bedst med, men han har så haft perioder feks når han har fået en ny kæreste hvor han gerne ville have hende mere, lege far, mor og børn. Kan bare huske de frustrationer, men med tiden bliver det bedre.

For ungernes skyld ville jeg nu holde kontakten. Og sige til ham at når i er der med børnene skal i ikke diskutere, det er synd for dem og de bliver jo stresset af at i skal svine hinanden til. Når du siger det er du jo netop en god mor der gerne vil samarbejde.

Ellers må i jo en tur i statsamtet igen og prøve og få børnesagkyndig rådgivning, for nogen gange er det faktisk en god ide og få en udefra kommende med ind over samarbejdet, det kan være de lige kan give jer en ide til at arbejde sammen uden i skal se hinanden for meget.

Kram Louise

Anmeld

26. januar 2011

Nadi

Du kommer bare med alt det lårt du lyster Det er jo derfor vi er her!!

Forstår godt din frutration, jeg håber sådan at Dennis og jeg kan blive ved med at snakke sammen efter skilsmissen.. For det er da det mest optimale både for børnene og for jer.

Ved godt det er lidt ekstremt, men nyt nr?? Og så få det hemmeligt og kun udlevere det til folk der ikke giver det videre??

Du får lige en kæmpe KRAMMER!!

Anmeld

26. januar 2011

ka li ja

tak hvor er i søde altså

det går nok ikke jeg får nyt nummer.. han skal vel et eller andet sted kunne kome i kontakt med mig, hvis der er noget vigtigt med børnene. men med vigtigt, så mener jeg altså VIGTIGT... og ikke om nogen har smidt vanter væk, eller hvad ved jeg... man må jo heller ikke bare få ny adr uden faren ved det!!!

jeg har flere gange sagt til ham jeg under ingen omstændigheder gider diskutere noget med ham når ungerne er der.. men det sker alligevel. for han fatter bare ikke en skid....

nu skal vi til et fælles møde på skolen, om noget trivsel, mht alexander, her d.1. så må vi se om det går.. bare jeg ikke skal sidde ved siden af tumben!!!!!!

gud hvor jeg dog hader ham... tænk at man kan hade en så meget, som man engang elskede....?? fatter det altså ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.