jeg hader min x mand!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.266 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

ka li ja

ja nu kommer der lige en bunke lort....

jeg kan ikke snakke med morten om noget som helst! alt hvad jeg skriver eller siger er forkert, eller han er imod... eller jeg blir kaldt for en dårlig mor, som ikke gider mine børn, og som kun har dem, så jeg kan få børnepengene!!!!

Jeg ville ønske vi kunne samarbejde om tingene, men det kan bare ikke lade sig gøre. og han mener det er mig der aldrig vil samarbejde, fordi jeg ikke vil gøre tingene på hans måde...

åhh jeg bliver åndssvag af ham!!!! jeg hader ham virkelig... jeg ville ønske jeg aldrig havde fået mine børn med ham!!

men på den anden side så havde de jo aldrig været arthur og xander

hvordan undgår man at ha noget som helst kontakt med ham?? ved godt det nok ikke er godt for ungerne, men det er i hvert fald heller ikke godt for dem, at vi sviner hinanden til hver gang vi ses!!!

undskyld lortet... måtte bare ud med det..

sådan en pik, lorte, møg,røvs nar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

karina - fyldt med galde....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

..

Det lyder godt nok mega belastende! Håber at I med tiden kan få et bedre forhold, om ikke andet så for drengenes skyld.

Du får ihvertfald fra mig

Anmeld

24. januar 2011

Lene76

Hmm lyder som min mand og hans x-kone...... det er heldigvis blevet bedre men nu er det osse over 7 år siden de er gået fra hinanden.

I starten ordnede de det sådan at Cille blev afleveret i børnehave af den ene og hentet af den anden..... så var det KUn når der var fælles møder i bh el skolen at de sku ses. Det var da en mulighed for det andet er da pisse træls

Anmeld

24. januar 2011

Louise mortil4

Øv hvor er det trals du skal bøvle sådan med ham.

Har i været i statsamtet med samværd? Hvis i har så er der vel ikke så meget andet at gøre end at holde jer til det der er bestemt der og som lene skriver hente og bringe gennem børnehaven hvis i kan det? Så har i da næsten ingen kontakt. Hvis der så er nogen beskeder der skal gives videre kan i enten sende en sms til den forælder der skal "overtage" ungerne eller skrive en seddel og lægge i deres taske så i ikke behøver snakke sammen der heller.

Hvis ikke i har været gennem statsamtet var det måske en løsning at få det på skrift også holde det 100 % så ikke bytter weekender eller sådan noget hvis i skal i byen unger men enten skaffe anden barnepige eller blive hjemme, det er rigtig surt at det skal være så firkantet men det beder han jo selv om ved at opføre sig sådan. Han tror han straffer dig men ser ikke det faktisk er hans børn han rammer mest og et er da helt sikkert du er bestemt ikke en dårlig mor.

Anmeld

25. januar 2011

Plysbjørnen

Det er vel noget i stil med at mandag eller fredag (alt efter hvornår i har skiftedag) bliver de afleveret i Børnehave/skole (sfo) med fuld oppakning og så henter den anden der.

Det vil jeg umiddelbart mene er den bedste løsning når i har en 7/7 løsning

Anmeld

25. januar 2011

Stumpen

Kæmpe krammer herfra..

Synes Lenes råd lyder som et godt alternativ for jer.. Så må I tage diskutioner over telefonen, når ungerne ikke hører det..

Noget andet er, jeg tror ikke du skal komme med alt for mange af sådanne udbrud (selvom jeg forstår dig til fulde) i det offentlige rum -tror måske godt at x'en kan bruge det mod dig i forbindelse med en sag eller måske ser jeg for mange serier  

Anmeld

25. januar 2011

ka li ja

tak skal i ha.

vi har været i statsamtet. for et år siden ( som i 1 helt år!!!) og alligevel er alt noget lort.....

vi har den løsning i skriver om, vi henter og aflevere i bh og skole om mandagen, for at vi ikke skal se på hinanden.

men alligevel får jeg smser fra manden... og han brokker sig over at jeg ikke fortæller noget om hvad mig og drengene laver. og hvordan jeg opdrager osv... jeg ville faktisk gerne, men hver gang jeg skriver noget til ham, bliver det misforstået, og så ender det hele galt. og tale sammen kan vi slet ikke. eller jeg gider ikke, for han er bare et råddent hul!!!

vi var lige til sp med xander i dag sammen, og jeg kunne ha kvalt ham da vi gik derfra, og vi talte ikke engang sammen.... han vil bare ha det hele til at lyde som om han er en meget bedre forældre end mig!

ggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr............

jeg vil ingen kontakt ha med ham overhovedet!! kan man det?????

Anmeld

25. januar 2011

BellaT

Ej, for lort da også!

Jeg har ingen erfaring inden for dette, men man kan vel godt gøre det "ulovligt" at han sender sms'er til dig?.. Ej, jeg ved det ikke, men det er da ikke iorden, at han kan have lov til at sende dig sms'er, når du ikke ønsker det..

Anmeld

25. januar 2011

ka li ja

nej jeg er også pisse træt af det!

hvis han så kun gjorde det hvis en af ungerne var syge, eller noget vigtigt. men nej der skal brokkes over alt. vanter han tror jeg har glemt, bare fordi han ikke kan finde dem i bh og andet lort......

Anmeld

26. januar 2011

Siber

åhhhh jeg ved ikke helt hvad jeg skal skirve, men en krammer skal du have

Han lyder til at være en lort!

Jeg tænker at han er pisse misundelig fordi du har det SÅ godt uden ham, så derfor skal han skrive lort til dig!

Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.