Jeres mænd/kærester efter fødslen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

du kan desværre ikke gøre noget når han ikke selv vil have hjælp, men kunne det ikke hjælpe at du tog med.. eller hvis SP spørger hvordan det går hjemme så prøv at nævn det. for det er skam helt normalt og legalt at mænd også får det.

Okay .. Jeg vil lige nævne det for hende .. Tak for svar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Anonym trådstarter

Ellim skriver:

Forresten ved jeg at du kan kontakte din sundhedsplejerske, de har god erfaring med sådanne problemer.. Du kan evt bare ring til hende (og hvis han ikke vil syntes om det må du altså bare gøre det nå han ikke er hjemme)

Okay .. Mange tak for svar 

Anmeld

24. januar 2011

klmf

Synes faktisk ikke han har et valg. Han skal til lægen med det samme. Nu har han jo et ansvar overfor den lille mand, som han tydeligvis elsker meget højt....

Rigtig god bedring med ham, håber snart han får det bedre.

Anmeld

24. januar 2011

klmf

Synes faktisk ikke han har et valg. Han skal til lægen med det samme. Nu har han jo et ansvar overfor den lille mand, som han tydeligvis elsker meget højt....

Anmeld

24. januar 2011

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Ja det har du faktisk helt ret i . Føler mig også lidt som alene mor engang i mellem .. Tak 

Anmeld

24. januar 2011

Isabels-mor

Anonym skriver:

Mange tak for svar

Min søn vil meget gerne være hos hans far .. Nogle dage græder han helt vildt (min søn) lige indtil min kærest kommer hjem fra arb .. Ligeså snart han ser ham , blir han vildt glad .. Så han kan ikke mærke noget .. Ja okay ...

Fik din kæreste en fødselsdepression ?

det er ikke blevet kaldt det, men det er hvad det er for det startede ca 3 uger efter jeg havde født..
kan kun sige at hvis det er det, bliver det værre før det bliver bedre.. men det bliver bedre..

tænkte på om det ikke kunne være noget på job eller blandt venner der gener ham?

Anmeld

24. januar 2011

klmf

Anonym skriver:

Ja det har du faktisk helt ret i . Føler mig også lidt som alene mor engang i mellem .. Tak 

Tror også det er rigtigt vigtigt, at du fortæller ham, at han ER en god far og at det ikke er meningen han skal have det sådan her. 

Han skal da have noget hjælp til at komme om på den gode side igen så I kan nyde jeres nye forældreskab Det er hans pligt som forælder at have det bedst muligt, så den lille har en sund og god far

Anmeld

24. januar 2011

Anonym trådstarter

Mandal skriver:

det er ikke blevet kaldt det, men det er hvad det er for det startede ca 3 uger efter jeg havde født..
kan kun sige at hvis det er det, bliver det værre før det bliver bedre.. men det bliver bedre..

tænkte på om det ikke kunne være noget på job eller blandt venner der gener ham?

Nej det er der ikke .. Det har han det helt fint med ...

Men ja , må jo slæbe ham til lægen så .. 

Anmeld

24. januar 2011

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Tror også det er rigtigt vigtigt, at du fortæller ham, at han ER en god far og at det ikke er meningen han skal have det sådan her. 

Han skal da have noget hjælp til at komme om på den gode side igen så I kan nyde jeres nye forældreskab Det er hans pligt som forælder at have det bedst muligt, så den lille har en sund og god far

Jeg fortæller ham det skam også ..

Men føler ikke jeg kan gøre mere ?? Jeg er slet ikke sikker op han ved hvor skidt han ser ud .. Ja , men kan ikke slæbe ham til lægen hvis han ikke vil jo ?? 

Anmeld

24. januar 2011

Isabels-mor

Anonym skriver:

Nej det er der ikke .. Det har han det helt fint med ...

Men ja , må jo slæbe ham til lægen så .. 

Det var det jeg gjorde til sidste.. jeg kunne ikke holde ud a være alene om at være forældre til vores barn..
men hvis du selv kan snakke med ham om det, altså komme omkring alle de ømme emne, vil jeg sige det næsten er bedre for så har du også en ide om hvad du kan hjælpe ham med, så føler man sig ikke så hjælpeløs ( sådan havde jeg det)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.