Hej 
Nu er min søn er et par mdr. , og min kæreste blir mere og mere "underlig"..
I starten var han lykkelig hele tiden , over at han havde fået en søn og vi havde et godt forhold stadigvæk osv.. Men de sidste par uger har han haft let til tårer , fortalt mig han syns han er en dårlig far , truet mig med og slå mig da han gik forbi mig .. (han har aldrig slået og kan ikke finde på det, men selvom han truer kan man godt blive bange)
Han elsker vores søn , og han elsker mig overalt på jorden det ved jeg , og det fortæller han mig tit .. Men i dag sagde han at han ikke følte han kan overskue ham , og igen , at han føler sig som en dårlig far .. Han sagde også at han var bekymret .. For ALT
Jeg fortæller ham at han er en god far , og at der ikke er noget at bekymre sig om , og han siger så at han ikke ved hvad der er galt med ham ... 
Jeg ved virkelig slet ikke hvad jeg skal gøre , for det kan da ikke fortsætte sådan her ?? Når han er sammen med vores søn er han vildt glad osv. og så virker det som om han har det helt fint ! Han skifter ble , giver mad , leger , putter og hvad man nu ellers gør når man har et barn , men han føler ikke han er god nok ?? 
Er der ikke nogle der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre .. Jeg aner det simpelthen ikke ... Det har stået på i ca 3 uger .. 

Knus en meget forvirrende pige ... :/
Anmeld