hmmm nu ved jeg det er lidt siden denne tråd er startet, men svare nu alligevel!
Min datter er meget syg er vi køre ca konstant på børneafd. med hende. Nu er jeg så heldigmin arbejds plads er fleksibel og jeg kan hjemme arbejde. Men jeg forstår din bekymring omkring din datter. Har det samme her, bare ca i døgn drift. Vi har bøvlet så meget med vagtlægen, hvor de ikk vil se hende, og når de så endelige gør, ender det med vi bliver indlagt med hende. Så klø på dem, og sig det bekymre dig meget.
Ang. jeres diskution med øretermometer, så er jeg fag idiot. Det er mig som har solgt øretermometeret til Agnieszka.
Øretermo. er et mest nøjagtige termometer som findes, da det er hjernen som sender ud at kroppen nu ska have feber. Det løber forbi trommehinden og ned, så øret er det første og sidste sted feberen er. Hvis folk så os bare læste de manualer som høre med ville det hjælpe, da man ska hive ud eller op i øret så øretermo. læser af på trommehinden!
Men kan forstå folk godt vil bruge det til nusen. Bruger det selv, men bruger os Brauns da den er flexi og hurtig, Så når barenet ska have målt får de ikk ødelagt deres endetarm da den er flexi, og det tager max 10 sek da den er hurtig.
Anmeld