feber..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2008

A.

ungmor2008 skriver:

agnieszka skriver:

ungmor2008 skriver:

moniquesmor skriver:

Af med tøjet og så bare ligge med ble og små strømper og et lagen over sig og så ville jeg kontakte lægen...

Majbritt

har vi gjort men de siger vi ikke skal gør noget endnu for det har kun stået på i aften
8(

fortalte du læge hvordan hun har det..??8(8(

må nok sige der er forskel på læge:@

ja det er det personlig synes jeg at man skulle gøre noget ved sådan feber det er ligesom da matti haft 40 grader så vil de heller ikke gøre noget:-o

det er for dårligt...:@

bliver så >( når lægerne bare ikke tager en alvorlig når man ringer...:@

vi var ved vagt lægen men han har kigget grundig på matti og tjekket alt ellers masn giver ikke noget medicin for små børn hvis det er ikke højt nøvendig..håber at du får en rigtig god dag imorgen(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2008

Fam. Madsen

agnieszka skriver:

ungmor2008 skriver:

agnieszka skriver:

ungmor2008 skriver:

moniquesmor skriver:

Af med tøjet og så bare ligge med ble og små strømper og et lagen over sig og så ville jeg kontakte lægen...

Majbritt

har vi gjort men de siger vi ikke skal gør noget endnu for det har kun stået på i aften
8(

ja det er det personlig synes jeg at man skulle gøre noget ved sådan feber det er ligesom da matti haft 40 grader så vil de heller ikke gøre noget:-o

vi var ved vagt lægen men han har kigget grundig på matti og tjekket alt ellers masn giver ikke noget medicin for små børn hvis det er ikke højt nøvendig..håber at du får en rigtig god dag imorgen(L)

mange tak...:D

Anmeld

20. september 2008

twinboys

moniquesmor skriver:

skal børn have meget eller lidt tøj på når de har feber..?
hvornår skal vi kontakt lægen..?

Hvordan har hun det idag???

Var i hos vagtlægen???

God bedring...

Majbritt(H)

Anmeld

20. september 2008

twinboys

ungmor2008 skriver:

agnieszka skriver:

ungmor2008 skriver:

agnieszka skriver:

ungmor2008 skriver:

moniquesmor skriver:

Majbritt

8(

mange tak...:D

Ønsker dig en dejlig dag idag...

Majbritt(H)

Anmeld

20. september 2008

moniquesmor

Var i hos vagtlægen???

God bedring...

Majbritt

stadig alt for høj feber 39,5. hun fladt i søven i sofaen så vi ville ikke begynde af vække hende når hun endlig var flade i søvn, men vi tag nok til vagtlægen idag..

Anmeld

20. september 2008

Kvindemin

Åh hvor er det synd for den lille pus. Celina har lige lagt hjemme i 10 dage, med 40 i feber - og inlagt på Viborg børneafd. med feberkrampe :'( Det var en slem tur. Men ja, lad hende 'dase' rundt i en ble og nogle strømper. Og læg et lagen over hende. Sørg for hun drikker, hvis ikke hun vil - så lav noget saft. Ikke koncentrat. Og pres nogle appelsiner i et glas, det var lige sagen her hjemme. Riigtig god bedring. Knuser

Anmeld

20. september 2008

twinboys

moniquesmor skriver:

Var i hos vagtlægen???

God bedring...

Majbritt

stadig alt for høj feber 39,5. hun fladt i søven i sofaen så vi ville ikke begynde af vække hende når hun endlig var flade i søvn, men vi tag nok til vagtlægen idag..

Vand med lidt salt og sukker i er det allerbedste...

Og meget tynd saftevand med lidt salt i kan også gøre det...

Majbritt(H)

Anmeld

6. oktober 2008

Kristina V

hmmm nu ved jeg det er lidt siden denne tråd er startet, men svare nu alligevel!

Min datter er meget syg er vi køre ca konstant på børneafd. med hende. Nu er jeg så heldigmin arbejds plads er fleksibel og jeg kan hjemme arbejde. Men jeg forstår din bekymring omkring din datter. Har det samme her, bare ca i døgn drift. Vi har bøvlet så meget med vagtlægen, hvor de ikk vil se hende, og når de så endelige gør, ender det med vi bliver indlagt med hende. Så klø på dem, og sig det bekymre dig meget.

Ang. jeres diskution med øretermometer, så er jeg fag idiot. Det er mig som har solgt øretermometeret til Agnieszka.
Øretermo. er et mest nøjagtige termometer som findes, da det er hjernen som sender ud at kroppen nu ska have feber. Det løber forbi trommehinden og ned, så øret er det første og sidste sted feberen er. Hvis folk så os bare læste de manualer som høre med ville det hjælpe, da man ska hive ud eller op i øret så øretermo. læser af på trommehinden!
Men kan forstå folk godt vil bruge det til nusen. Bruger det selv, men bruger os Brauns da den er flexi og hurtig, Så når barenet ska have målt får de ikk ødelagt deres endetarm da den er flexi, og det tager max 10 sek da den er hurtig.

Anmeld

6. oktober 2008

A.

Kristina V skriver:

hmmm nu ved jeg det er lidt siden denne tråd er startet, men svare nu alligevel!

Min datter er meget syg er vi køre ca konstant på børneafd. med hende. Nu er jeg så heldigmin arbejds plads er fleksibel og jeg kan hjemme arbejde. Men jeg forstår din bekymring omkring din datter. Har det samme her, bare ca i døgn drift. Vi har bøvlet så meget med vagtlægen, hvor de ikk vil se hende, og når de så endelige gør, ender det med vi bliver indlagt med hende. Så klø på dem, og sig det bekymre dig meget.

Ang. jeres diskution med øretermometer, så er jeg fag idiot. Det er mig som har solgt øretermometeret til Agnieszka.
Øretermo. er et mest nøjagtige termometer som findes, da det er hjernen som sender ud at kroppen nu ska have feber. Det løber forbi trommehinden og ned, så øret er det første og sidste sted feberen er. Hvis folk så os bare læste de manualer som høre med ville det hjælpe, da man ska hive ud eller op i øret så øretermo. læser af på trommehinden!
Men kan forstå folk godt vil bruge det til nusen. Bruger det selv, men bruger os Brauns da den er flexi og hurtig, Så når barenet ska have målt får de ikk ødelagt deres endetarm da den er flexi, og det tager max 10 sek da den er hurtig.

for resten er bare sååå super glad for den...det ta´ingen tid for tjekke feber..da matti blev vaccineret så den var guld værd her..kun ikke forstille mig at jeg skulle ta´tøj blee og alt da jeg skulle måle feber:Sog vække ham så jeg kun måle den imens han sov er såååååå glad for den:D

Anmeld

7. oktober 2008

Kristina V

Det var godt;) Er os bare rigtig glad for vores i sådanne tilfælde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.