feber..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2008

A.

tascia skriver:

agnieszka skriver:

moniquesmor skriver:

okay hvors termomter. stå på 39,5 og hun er 17mdr ca er det ikke meget højt

hvor henne har du målt temperatur hvis det var i numse så skal du ta 7 streger fra

hvad mener du med 7 streger???

mener at hvis barn har fx 37,7 efter det blev målt i numse så har den kun 37 da den viser altid 7 for meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2008

A.

moniquesmor skriver:

jamen jeg har altid fået af vide af numsen er det bedste sted af tag den og med munden skal du ligge 5 g. til

ja øre og numse er det bedste sted...man skal bare huske -7 i numse og det med mund ved ikke noget...vi har øre termometr og den er vi sååå glad for..det er noget jeg kan i hvertfald anbefale efter få sekunder ved man om den lile har feber eller ej

Anmeld

19. september 2008

lonemus

Vi har et øretermometer, hvor de på apoteket har sagt, at den viser et resultat på + eller - 0,5 grad.
Det med numsen har jeg aldrig hørt, tværtimod har jeg altid hørt at numsen er det mest rigtige....!!!

Jeg ville altså også lige kontakte lægen og ellers holde meget øje med hendes adfærd, samt måle temperaturen jævnligt.

Lone

Anmeld

19. september 2008

Fam. Madsen

lonemus skriver:

Vi har et øretermometer, hvor de på apoteket har sagt, at den viser et resultat på + eller - 0,5 grad.
Det med numsen har jeg aldrig hørt, tværtimod har jeg altid hørt at numsen er det mest rigtige....!!!

Jeg ville altså også lige kontakte lægen og ellers holde meget øje med hendes adfærd, samt måle temperaturen jævnligt.

Lone

ening..

jeg har altid fået afvide og lært under min uddannelse som sosu-hjælper at numsen er den mest korekte sted du kan tage tempraturen og ved øret skal man lægger 0,5g til:D:D

Anmeld

19. september 2008

A.

lonemus skriver:

Lone

sjovt nok at det er så meget forskel jeg har fået af vide at øre termometr er den bedste hvis man har en go´en..hehe og det der med numse har jeg fra vagtlægen og min egen læge og har også læst det i skole..

Anmeld

19. september 2008

Christinahr

moniquesmor skriver:

skal børn have meget eller lidt tøj på når de har feber..?
hvornår skal vi kontakt lægen..?

Har hun stadig høj feber?

Anmeld

19. september 2008

twinboys

Af med tøjet og så bare ligge med ble og små strømper og et lagen over sig og så ville jeg kontakte lægen...

Majbritt(H)

Anmeld

19. september 2008

moniquesmor

Har hun stadig høj feber?

jep 39.7

Anmeld

19. september 2008

moniquesmor

Af med tøjet og så bare ligge med ble og små strømper og et lagen over sig og så ville jeg kontakte lægen...

Majbritt

har vi gjort men de siger vi ikke skal gør noget endnu for det har kun stået på i aften
8(

Anmeld

19. september 2008

Fam. Madsen

moniquesmor skriver:

Majbritt

har vi gjort men de siger vi ikke skal gør noget endnu for det har kun stået på i aften
8(

fortalte du læge hvordan hun har det..??8(8(

må nok sige der er forskel på læge:@

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.