dorthemus skriver:
Hej laura
Har lige et spørgsmål
Jeg er på udkig efter en klapvogn fordi jeg er dødtræt af barnevognen,men vil dog stadig bruge den til middagslure i gården.
Jeg har forelsket mig i en ABC Design Cobra som vandt bedst i test i 2010 hos TÆNK....men det eneste umiddelbare minus er, at den ikke kan lægges helt ned...det kan jeg se at jeres "baby" heller ikke kan...er det fint nok, til at leve med, træls eller?? I ABC`en er det fodstøtten der ikke kan "foldes ned" så derkommer et knæk på benet..hvis du forstår?
http://www.onlinekids.dk/shop/abc-design-cobra-4508p.html
Hej du :-)Sådan som jeg har forstået det, så er det endnu en dansk ting det der med at vi elsker at vores børn sover helt fladt. - klart det er det bedste for de helt små, men jeg mener at have hørt og læst at det er ganske glimrende at klapvognssædet nærmest er i en vinkel når de er lidt større. Kan lige nu ikke huske argumentet, men kan huske at jeg tænkte jamen selvfølgelig (vender tilbage når min hjerne fungerer igen). Summa summarum: så ville jeg ikke have problemer med at lægge min unge i sådan en slags vogn :-) - mange af de fede vogne har jo netop det abc'en også har : bugaboo, brio, seed etcGav det egentlig mening?
Anmeld