Vis og fortæl om din klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2011

FrkT

Undskyld jeg spammer din tråd (eller hvad man nu kalder det). Men jeg MÅTTE altså lige læse denne tråd, da jeg syntes overskriften var noget.... pudsig... er vist lidt træt, læste det som om der stod: Vis og fortæl om din krop - tænkte godt nok også det var en mærkelig overskift 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

spj

Kigger lige med da jeg også er begyndt at tænke over hvilken klapvogn vi skal have.

Anmeld

28. januar 2011

132319

missie20 skriver:

Vi har også en Emmaljunga nitro city . Den kostede 4200 i babysam. Vognen kan vendes, ryggen kan ligges ned. Styret kan justeres op og ned, der er insektnet og regnslag med, har ikke brugt dem endnu. Denn er utrolig behagelig at kører med pga hjulene. Men søn sover dejligt i den. Der er en indkøbsbakke med, som er neden under. Har intet og klage over. Den er bare super lækker.

Den har jeg også og jeg elsker den

Pt. bruger jeg stellet med en overdel fra en Dou Edge som jeg var så heldig at finde uden stel på DBA. Elsker drejehjulene og ville ikke undvære dem for noget

Anmeld

28. januar 2011

LauraLW

dorthemus skriver:

Hej laura

Har lige et spørgsmål  Jeg er på udkig efter en klapvogn fordi jeg er dødtræt af barnevognen,men vil dog stadig bruge den til middagslure i gården.

Jeg har forelsket mig i en ABC Design Cobra som vandt bedst i test i 2010 hos TÆNK....men det eneste umiddelbare minus er, at den ikke kan lægges helt ned...det kan jeg se at jeres "baby" heller ikke kan...er det fint nok, til at leve med, træls eller?? I ABC`en er det fodstøtten der ikke kan "foldes ned" så derkommer et knæk på benet..hvis du forstår?

http://www.onlinekids.dk/shop/abc-design-cobra-4508p.html

Hej du :-)Sådan som jeg har forstået det, så er det endnu en dansk ting det der med at vi elsker at vores børn sover helt fladt. - klart det er det bedste for de helt små, men jeg mener at have hørt og læst at det er ganske glimrende at klapvognssædet nærmest er i en vinkel når de er lidt større. Kan lige nu ikke huske argumentet, men kan huske at jeg tænkte jamen selvfølgelig (vender tilbage når min hjerne fungerer igen). Summa summarum: så ville jeg ikke have problemer med at lægge min unge i sådan en slags vogn :-) - mange af de fede vogne har jo netop det abc'en også har : bugaboo, brio, seed etcGav det egentlig mening?

Anmeld

29. januar 2011

dorthemus

LauraLW skriver:

Hej du :-)Sådan som jeg har forstået det, så er det endnu en dansk ting det der med at vi elsker at vores børn sover helt fladt. - klart det er det bedste for de helt små, men jeg mener at have hørt og læst at det er ganske glimrende at klapvognssædet nærmest er i en vinkel når de er lidt større. Kan lige nu ikke huske argumentet, men kan huske at jeg tænkte jamen selvfølgelig (vender tilbage når min hjerne fungerer igen). Summa summarum: så ville jeg ikke have problemer med at lægge min unge i sådan en slags vogn :-) - mange af de fede vogne har jo netop det abc'en også har : bugaboo, brio, seed etcGav det egentlig mening?

Det gav fint mening..taaaak Laura, jamen så blir det sgu den så  Hvor meget sparede I på købet? Tænker bare om det kan betale sig hvis der nu er noget galt med den..at man får mandagsmodellen  

Anmeld

29. januar 2011

mathildemb

Det gav fint mening..taaaak Laura, jamen så blir det sgu den så  Hvor meget sparede I på købet? Tænker bare om det kan betale sig hvis der nu er noget galt med den..at man får mandagsmodellen  

Den overvejede jeg på et tidspunkt, og fandt den billigst på denne hjemmeside:

http://www.proauto.dk/Barnevogneklapvogne.asp?varenr=ABCCOBRAPINK&produktgruppe=ABCCOBRA&sidenavn=forsidetilbud2&handling=1

Nu har de godt nok taget billedet af, så ved ikke om de ikke har dem længere, men du kan da evt ringe eller maile og spørge, hvis du gerne vil spare penge. Jeg ved godt det er en bilhjemmeside, men hvis du kigger i højre hjørne ligger den i indkøbskurven.

Anmeld

29. januar 2011

dorthemus

mathildemb skriver:

Den overvejede jeg på et tidspunkt, og fandt den billigst på denne hjemmeside:

http://www.proauto.dk/Barnevogneklapvogne.asp?varenr=ABCCOBRAPINK&produktgruppe=ABCCOBRA&sidenavn=forsidetilbud2&handling=1

Nu har de godt nok taget billedet af, så ved ikke om de ikke har dem længere, men du kan da evt ringe eller maile og spørge, hvis du gerne vil spare penge. Jeg ved godt det er en bilhjemmeside, men hvis du kigger i højre hjørne ligger den i indkøbskurven.

Tak, men jeg kan simpelthen ikke finde den  Hvor billig var den?

Anmeld

29. januar 2011

LauraLW

dorthemus skriver:

Vi gav 1500 for babyjoggeren og så 200 i levering ca. Hjemme koster den 2400, så vi sparede da noget. :-)

Anmeld

29. januar 2011

mathildemb

dorthemus skriver:

Tak, men jeg kan simpelthen ikke finde den  Hvor billig var den?

Nej det kan jeg heller ikke nu, men det kunne jeg lige før, da jeg skrev indlægget....mystisk. Mener prisen var 3175kr. Men du kan da prøve at skrive en mail til dem. Da jeg undersøgte priser fandt jeg ud af at der er kæmpe prisforskel på denne vogn, så det kan helt sikkert betale sig at undersøge forskellige steder. Prisforskellen var vist helt op til 1500 kr. Jeg googlede den lige igen nu, og fandt dette link:

http://politiken.dk/tjek/penge/pengetest/pristjek/ECE969940/pristjek-vinderklapvogn-er-billigst-i-tyskland/

Held og lykke

PS: Til trådstarter: Undskyld jeg spammer din tråd

Anmeld

29. januar 2011

dorthemus

mathildemb skriver:

Nej det kan jeg heller ikke nu, men det kunne jeg lige før, da jeg skrev indlægget....mystisk. Mener prisen var 3175kr. Men du kan da prøve at skrive en mail til dem. Da jeg undersøgte priser fandt jeg ud af at der er kæmpe prisforskel på denne vogn, så det kan helt sikkert betale sig at undersøge forskellige steder. Prisforskellen var vist helt op til 1500 kr. Jeg googlede den lige igen nu, og fandt dette link:

http://politiken.dk/tjek/penge/pengetest/pristjek/ECE969940/pristjek-vinderklapvogn-er-billigst-i-tyskland/

Held og lykke

PS: Til trådstarter: Undskyld jeg spammer din tråd

Det link fandt jeg også,men den tyske side sender ikke til danmark endnu....jeg har det egentlig også bedst med, at handle sådan noget i en butik tæt på hvis nu der er noget med den. Og Randers ligger desværre lidt for lngt væk

tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.