Vis og fortæl om din klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.854 visninger
21 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

Low

Jeg søger en meget flot og god klapvogn og den skal være ny. Så derfor vil jeg bede jer som der har lyst til at vise jeres klapvogn og fortælle lidt om hvad den kan, hvordan den er i regn, hvordan barnet sover i den, hvor den er købt, mærke osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

lulleh

årh har ikke lige noget billed af min. men det er en bagaboo kombi.. super god vogn. og rigtig nem at køre med.

Anmeld

24. januar 2011

Low

lulleh skriver:

årh har ikke lige noget billed af min. men det er en bagaboo kombi.. super god vogn. og rigtig nem at køre med.

Kan du evt fortælle hvor du har købt den? Jeg sidder og prøver at google nogle hjemme sider som sælger barnevogne. Pt er jeg faldet for Emmaljunga Cerox klapvogn i hvid læder men jeg kan bare ikke finde en hjemmeside som sælger barnevogne fra nye. Jeg fandt tøjbamsen men jeg synes ikke at jeg fandt noget jeg kunne lide

Anmeld

24. januar 2011

Lise

Vi har denne; en Mountain Buggy, Urban Jungle.

Den er fantastisk at køre med, da den kan styres med én hånd pga forhjulet der drejer. Vi har ikke brugt den så meget til at have sovende børn i, men de har da begge sovet deri. Og det er gået fint. Den kan lægges næsten helt ned.

Hvad mener du med hvordan den er i regn? Vores har været ude i regnen mange gange, og det har den fint klaret. Vi har et regnslag til den, der er gennemsigtigt, så barnet kan sidde derinde i helt tørvejr, og kigge ud igennem regnslaget.

Vi har købt den via Ebay i England. Tror den koster ca 5000 kr herhjemme, men vi fik den til ca 2500 kr.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. januar 2011

lulleh

Low skriver:

Kan du evt fortælle hvor du har købt den? Jeg sidder og prøver at google nogle hjemme sider som sælger barnevogne. Pt er jeg faldet for Emmaljunga Cerox klapvogn i hvid læder men jeg kan bare ikke finde en hjemmeside som sælger barnevogne fra nye. Jeg fandt tøjbamsen men jeg synes ikke at jeg fandt noget jeg kunne lide

øhm . det er faktisk min mor der har bestilt den på en tysk hjemmeside, men vil gerne lige spørge hende, hvad siden hed.

Anmeld

24. januar 2011

lulleh

babyprofil.de har nogen rigtig lækre klapvogne..
men ved at babysam har bagaboo kombi vogne

Anmeld

24. januar 2011

LauraLW

Vi har to stk.

Den ene er vores store og den der har ageret barnevogn fra Vilma blev født. Der er plads til en lift eller voksipose etc. Genial med de svingbare hjul foran. Sædet kan vendes, vores vender pt den anden vej så hun fint kan se os. Den er fin i regn - stoffet er vandafvisende, men hvis det øser ned så bruger vi selvføgelig regnslag.
Det er en emmaljunga nitro city købt i ønskebørn.

Den anden er vores "baby" :-) LOVE IT. Den er super handy og fed og køre med. Har en stor dejlig kaleche og er faktisk pænt rummelig. Ryglænet kan næsten lægges helt ned og Vilma kan sagtens sove i den. Vi har et regnslag til den som, ligesom Lises, er gennemsigtigt.
Det er en baby jogger city mini. - Vi har købt den via england (og sparede penge) men den kan fåes i mange butikker/netbutikker herhjemme til ca 2400.

Anmeld

28. januar 2011

dorthemus

LauraLW skriver:

Vi har to stk.

Den ene er vores store og den der har ageret barnevogn fra Vilma blev født. Der er plads til en lift eller voksipose etc. Genial med de svingbare hjul foran. Sædet kan vendes, vores vender pt den anden vej så hun fint kan se os. Den er fin i regn - stoffet er vandafvisende, men hvis det øser ned så bruger vi selvføgelig regnslag.
Det er en emmaljunga nitro city købt i ønskebørn.

Den anden er vores "baby" :-) LOVE IT. Den er super handy og fed og køre med. Har en stor dejlig kaleche og er faktisk pænt rummelig. Ryglænet kan næsten lægges helt ned og Vilma kan sagtens sove i den. Vi har et regnslag til den som, ligesom Lises, er gennemsigtigt.
Det er en baby jogger city mini. - Vi har købt den via england (og sparede penge) men den kan fåes i mange butikker/netbutikker herhjemme til ca 2400.

Hej laura

Har lige et spørgsmål  Jeg er på udkig efter en klapvogn fordi jeg er dødtræt af barnevognen,men vil dog stadig bruge den til middagslure i gården.

Jeg har forelsket mig i en ABC Design Cobra som vandt bedst i test i 2010 hos TÆNK....men det eneste umiddelbare minus er, at den ikke kan lægges helt ned...det kan jeg se at jeres "baby" heller ikke kan...er det fint nok, til at leve med, træls eller?? I ABC`en er det fodstøtten der ikke kan "foldes ned" så derkommer et knæk på benet..hvis du forstår?

http://www.onlinekids.dk/shop/abc-design-cobra-4508p.html

Anmeld

28. januar 2011

ønskebørn74

28. januar 2011

missie20

Vi har også en Emmaljunga nitro city . Den kostede 4200 i babysam. Vognen kan vendes, ryggen kan ligges ned. Styret kan justeres op og ned, der er insektnet og regnslag med, har ikke brugt dem endnu. Denn er utrolig behagelig at kører med pga hjulene. Men søn sover dejligt i den. Der er en indkøbsbakke med, som er neden under. Har intet og klage over. Den er bare super lækker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.