Menstruation i sidste uge og igen på ny i denne uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

metski83

Ja vil give dig ret i der er asser af graviditets tegn, på trods af jeg lige er stoppet. Men min mens * 2 siger jo så at jeg desværre ikke er gravid. men forhåbenlig på vej mod en normal cyklus

Havde i snakket længe om baby, inden i begyndte ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Filippa & Liva

metski83 skriver:

Ja vil give dig ret i der er asser af graviditets tegn, på trods af jeg lige er stoppet. Men min mens * 2 siger jo så at jeg desværre ikke er gravid. men forhåbenlig på vej mod en normal cyklus

Havde i snakket længe om baby, inden i begyndte ?

hmm.. jeg tror vi snakkede om det ca. et halvt års tid før vi stoppede med prævention.. havde jeg vidst at p piller kunne påvirke så meget, havde jeg stoppet med dem meget tidligere!

Anmeld

24. januar 2011

metski83

Ja det forstår jeg godt. Årh det er så spændende...Glæder ig så inderligt meget til at testen er positiv, og man ved an skal have en lille guldklump.

Anmeld

24. januar 2011

Filippa & Liva

metski83 skriver:

Ja det forstår jeg godt. Årh det er så spændende...Glæder ig så inderligt meget til at testen er positiv, og man ved an skal have en lille guldklump.

Ja, den dag glæder jeg mig også uendelig meget til..

Anmeld

24. januar 2011

metski83

Det bliver så fantastisk. Tænker også på, hvordan det vil føles når maven vokser og hvordan en gravid mave føles.

Anmeld

25. januar 2011

metski83

metski83 skriver:

Jeg fik min menstruation i sidste uge, som jeg skulle da jeg sluttede med p-piller. Jeg begyndte jo så ikke at tage nye da vi jo gerne vil have en baby(skulle ellers starte torsdag igen). Men menstruation sluttede så i onsdags, men i dag mandag er den startet på ny ???? Har nogen af jer prøvet det ? Og er det normalt efter p-pille stop?

Har lige talt med min læge. Og det er helt normalt med blødningsforstyrrelser de første par måneder, så skulle det gerne normaliseres igen.

Jeg havde kun hørt, at mange ventede flere måneder inden de overhovedet fik menstruation. Ikke at man blødte flere gange. (Tænker ikke plet blødning, men decideret mens 2 gange på to uger)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.