Menstruation i sidste uge og igen på ny i denne uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.789 visninger
15 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

metski83

Jeg fik min menstruation i sidste uge, som jeg skulle da jeg sluttede med p-piller. Jeg begyndte jo så ikke at tage nye da vi jo gerne vil have en baby(skulle ellers starte torsdag igen). Men menstruation sluttede så i onsdags, men i dag mandag er den startet på ny ???? Har nogen af jer prøvet det ? Og er det normalt efter p-pille stop?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Filippa & Liva

metski83 skriver:

Jeg fik min menstruation i sidste uge, som jeg skulle da jeg sluttede med p-piller. Jeg begyndte jo så ikke at tage nye da vi jo gerne vil have en baby(skulle ellers starte torsdag igen). Men menstruation sluttede så i onsdags, men i dag mandag er den startet på ny ???? Har nogen af jer prøvet det ? Og er det normalt efter p-pille stop?

Ja, jeg har også prøvet det..

Dog havde jeg kun pletblødninger i meget lang tid.

Men ja, det er meget normalt efter p pille stop.

der kan desværre gå op til et halvt år før kroppen finder sig selv igen.

Anmeld

24. januar 2011

metski83

Det er lidt uhyggelig hvordan P-piller kan styre kroppn. Men er lidt overrasket over, at jeg har fået mens to gange på t uger. Forhåbenlig er det væk i morgen.

Anmeld

24. januar 2011

Filippa & Liva

metski83 skriver:

Det er lidt uhyggelig hvordan P-piller kan styre kroppn. Men er lidt overrasket over, at jeg har fået mens to gange på t uger. Forhåbenlig er det væk i morgen.

Ja, det er skide træls for at sige det mildt..

jeg har gået i 3 måneder nu uden nogen ordentlig cyklus efter mit p pille stop. øvøv

Anmeld

24. januar 2011

metski83

Det er altså bare mega træls, for når man stopper, er det jo fordi man gerne vil have den lille baby. Ikke fordi man gider at bøvle med sin cyklus. Øg hvis det bare er noget pletblødning osv. hvornår kan an så kalde det for mens, hmm ! Det ville bare være helt perfekt hvis det skete med det samme i stedet. Årh glæder mig så sindsyg meget til at få mit eget lille barn.

Anmeld

24. januar 2011

Filippa & Liva

metski83 skriver:

Det er altså bare mega træls, for når man stopper, er det jo fordi man gerne vil have den lille baby. Ikke fordi man gider at bøvle med sin cyklus. Øg hvis det bare er noget pletblødning osv. hvornår kan an så kalde det for mens, hmm ! Det ville bare være helt perfekt hvis det skete med det samme i stedet. Årh glæder mig så sindsyg meget til at få mit eget lille barn.

Er det pletblødning du har nu her igen eller bløder du ligeså meget som ved en alm. mens??

ja, præcis. sådan har jeg det også..jeg har nu gået tre måneder uden mens, så nu ringer jeg til en gyno imorgen.

Anmeld

24. januar 2011

metski83

Det er ligesom mens. men "konsistensen" er lidt anderledes. Undskyld, siger de bare direkte. Det startede i dag, og er der stadig. Men det er ikke bare pletblødning.

Håber bare det er pga. p-pillestop, og ikke fordi der er noget galt. Syntes bare det er mæreligt at det kommer igen, ugen efter jeg har haft det.

Ja forstår jeg godt, og man går og håber man er gravid, og håber det er derfor man kke får det.

Anmeld

24. januar 2011

Filippa & Liva

metski83 skriver:

Det er ligesom mens. men "konsistensen" er lidt anderledes. Undskyld, siger de bare direkte. Det startede i dag, og er der stadig. Men det er ikke bare pletblødning.

Håber bare det er pga. p-pillestop, og ikke fordi der er noget galt. Syntes bare det er mæreligt at det kommer igen, ugen efter jeg har haft det.

Ja forstår jeg godt, og man går og håber man er gravid, og håber det er derfor man kke får det.

Tror ikke du skal være bekymret...

Det er meget normalt efter p pille stop at kroppen gakker helt ud.. jeg selv har prøvet lidt af hvert med pletblødninger hist og her, men ikke nogen rigtig mens. tænk at man rent faktisk kan ønske sig at mens kommer, bare så cyklus måske går i gang.

Anmeld

24. januar 2011

metski83

Håber bare at det er kroppen der ikke kan finde ud af det. Mailede dog lige til min læge i dag - Just in case.

Har læst på nettet, men der står kun noget om udebleven mens ligesom dig. Men intet med at det kommer så hurtigt igen.

Men kan da bare håbe at kroppen efter to "omgange" på to uger, så bliver normal.

Jeg bøvler normalt aldrig med ondt i lænden imens jeg har mens. men i dag har jeg simpelthen haft så ondt i lænden/ryg

Anmeld

24. januar 2011

Filippa & Liva

metski83 skriver:

Håber bare at det er kroppen der ikke kan finde ud af det. Mailede dog lige til min læge i dag - Just in case.

Har læst på nettet, men der står kun noget om udebleven mens ligesom dig. Men intet med at det kommer så hurtigt igen.

Men kan da bare håbe at kroppen efter to "omgange" på to uger, så bliver normal.

Jeg bøvler normalt aldrig med ondt i lænden imens jeg har mens. men i dag har jeg simpelthen haft så ondt i lænden/ryg

Jeg har også oplevet øm lænd/ryg efter p pille stop.

I det hele taget har jeg haft mange gener efter det, hovedpine, svimmelhed, træthed, kvalme, ondt i underlivet, ondt i lænden... alle mulige tegn på at man måske var heldig og være gravid, men intet held endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.