BM!! Lagkagekrise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. september 2008

linemus

Så er det lagkage-dag på søndag, og i dag skal laves kagecreme og trøffelmasse, og imorgen lægger jeg dem sammen (nam nam :P ). Men altså, kan du ikke være så sød at guide mig igennem sammenlægningen af kagen :$ Jeg kan ikke helt overskue det - måske har jeg lidt for meget hængende over hovedet...

Der er jo bundene, kagecreme, chokoladeglasur, chokoladetrøffelmasse, kiwi og banan. Så mangler jeg bare rækkefølgen. Hm... tror vist det hjalp at få det skrevet ned her :$

Okay, så prøver jeg, og så kan du give mig ret eller korrigere:

Bund, kagecreme, frugt (begge?), kagecreme, bund, kagecreme, frugt (begge?), kagecreme, bund (top), glasur øverst, trøffelmasse på siden.

Er det sådan??

Knus Line - temmeligt forvirret for tiden (håber jeg kan finde ind i Sloggis bil om et par uger...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2008

ka li ja

min rækkefølge:
bund
frugt(banan)
creme
bund
frugt(kiwi)
creme
bund
glasur
og skum

det var vist det.:D

Anmeld

20. september 2008

birgittemarie

Jamen dog, bitte Linemus! Og så har jeg ikke været her til at berolige dig midt i lagkagekrisen i alt for mange timer 8(

Men jeg gør nøjagtigt som du skrev så ingen grund til panik. Kender dog godt den slags lagkagekrise, hvor hjernen går helt ned og man bare står og kigger på alle de ingredienser, som om man aldrig har set dem før.

Håber I får en dejlig dag i morgen!

Knus fra Birgitte

Anmeld

20. september 2008

linemus

Tak - begge to.

Der var ingen hastværk... Jeg skal først igang nu :$ Håber den bliver god alligevel, men den får jo lov at trække hele natten og formiddagen, så mon ikke det går. Må modvilligt indrømme, at jeg har købt kagecremespulver - det andet var lidt for uoverskueligt, så det var med at springe over, hvor gærdet var lavest. Nå, jeg må igang - det dur jo ikke at sidde her, når der skal ryddes op og gøres rent og laves lagkage...

Knus Line - glæder mig til mandag... :S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.