Navn til lillebror/søster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2011

akskovmose

BabyMus skriver:

Hey, er det ikke dig fra navnesnak.dk ? Kunne lige genkende dine tre børns navne. (:

Jep en og samme person :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

Pigent

akskovmose skriver:

tak for dit svar... Har faktisk haft Villum, Valdemar, Mathilde og Naja i tankerne også.. Det er også navne som kommer på "listen" :-) Naja med tryk på første stavelse, da min mand er halv grønlænder og Naja betyder søster på grønlandsk.. 

Bruger i Sofie i dagligtale? For synes Naja Sofie kunne være godt.

Anmeld

25. januar 2011

anna-jonas

akskovmose skriver:

Vi er så heldige at skulle være forældre igen til september. Noget af det jeg syntes er sjovt allerede tidlig i forløbet er at snakke navne til den kommende lille baby..

Vi er i forvejen forældre til Marcus, Noah og Alma Sofie, men hvilket navn passer dog til en lillebror/søster.. 

Har i nogle gode forslag er de meget, meget velkomne.. 

Ak

Jonas, Johan, Silas og Valdemar.

Linea, Augusta, Dagmar og Ingrid.

Anmeld

25. januar 2011

akskovmose

Barnepigen skriver:

Bruger i Sofie i dagligtale? For synes Naja Sofie kunne være godt.

Naja er rigtig sød, jeg har selv tænkt lidt på Luna som en mulighed.. Ja vi bruger også Sofie i daglig tale, egentlig bruger vi alle kombinationer, Alma, Alma Sofie, eller bare Sofie.. Når hun selv siger og skriver hendes navn er det Alma Sofie.. 

Ak

Anmeld

26. januar 2011

BabyMus

akskovmose skriver:

Jep en og samme person :-)

Sejt. (:

Altså må lige starte med at sige (igen) at jeg elsker Alma Sofie - det er det navn min datter ville komme til at hedde, hvis jeg fik en datter lige nu. (:

Luna synes jeg ville gå rigtig godt til Alma, og så kunne hun måske også have et navn mere på? Det ville være rigtig godt sammen synes jeg (:

Naja, Mathilde, Valdemar og Villum er også alle dejlige navne som ville gå godt til. (:

Anmeld

26. januar 2011

Pigent

akskovmose skriver:

Naja er rigtig sød, jeg har selv tænkt lidt på Luna som en mulighed.. Ja vi bruger også Sofie i daglig tale, egentlig bruger vi alle kombinationer, Alma, Alma Sofie, eller bare Sofie.. Når hun selv siger og skriver hendes navn er det Alma Sofie.. 

Ak

Okay. Alma Sofie er nu også dejligt når man siger begge navne.

Hvad med Naja Luna eller Naja Luna?

Anmeld

27. januar 2011

akskovmose

Det er svært med de navne, min lige nu (kan ændre sig MANGE gange inden september) er mine ynglingsnavne;

Pige: Lily 

Dreng: Thor

Ak

Anmeld

27. januar 2011

Pigent

akskovmose skriver:

Det er svært med de navne, min lige nu (kan ændre sig MANGE gange inden september) er mine ynglingsnavne;

Pige: Lily 

Dreng: Thor

Ak

Det også nogle søde navne(: ikke lige nogle jeg vil bruge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.