Navn til lillebror/søster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.246 visninger
17 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

akskovmose

Vi er så heldige at skulle være forældre igen til september. Noget af det jeg syntes er sjovt allerede tidlig i forløbet er at snakke navne til den kommende lille baby..

Vi er i forvejen forældre til Marcus, Noah og Alma Sofie, men hvilket navn passer dog til en lillebror/søster.. 

Har i nogle gode forslag er de meget, meget velkomne.. 

Ak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Lunae

akskovmose skriver:

Vi er så heldige at skulle være forældre igen til september. Noget af det jeg syntes er sjovt allerede tidlig i forløbet er at snakke navne til den kommende lille baby..

Vi er i forvejen forældre til Marcus, Noah og Alma Sofie, men hvilket navn passer dog til en lillebror/søster.. 

Ak

Jeg stemmer for Camille my, hvis det blir en pige! Kan ik rigtig komme på nogle drengenavne

Anmeld

24. januar 2011

Ellim

Emil - Lukas - Mikkel - Viktor - Alfred - Villads - Jeppe - Sander

Lucia - Marie - Andrea - Laura - Julie - Eline - Signe hmmm..

Det var det jeg lige kunne komme på der passer lidt til

Anmeld

24. januar 2011

Pigent

akskovmose skriver:

Ak

Tillykke(:
Marcus,Noah og Alma Sofie er 3 dejlige navne.
Hvis det bliver en pige skal hun så have to navne? og bruger i Sofie i daglig tale? Hvis i ikke gør kunne i jo også give en pige nr.2 to navnet Sofie.

Jeg synes de her passer til Marcus,Noah og Alma Sofie:

Viktor
Villum
Valdemar
William
Frederik

Emma
Mathilde
Emilie
Silje
Naja

Anmeld

24. januar 2011

sarahb

malik eller malika ayo

Anmeld

24. januar 2011

akskovmose

Ellim skriver:

Emil - Lukas - Mikkel - Viktor - Alfred - Villads - Jeppe - Sander

Lucia - Marie - Andrea - Laura - Julie - Eline - Signe hmmm..

Det var det jeg lige kunne komme på der passer lidt til

Tak for dit svar.. Alfred og Andrea, er ret fine navne til, tror de kommer på "listen" over favoritter :-)

Anmeld

24. januar 2011

akskovmose

Barnepigen skriver:

Tillykke(:
Marcus,Noah og Alma Sofie er 3 dejlige navne.
Hvis det bliver en pige skal hun så have to navne? og bruger i Sofie i daglig tale? Hvis i ikke gør kunne i jo også give en pige nr.2 to navnet Sofie.

Jeg synes de her passer til Marcus,Noah og Alma Sofie:

Viktor
Villum
Valdemar
William
Frederik

Emma
Mathilde
Emilie
Silje
Naja

tak for dit svar... Har faktisk haft Villum, Valdemar, Mathilde og Naja i tankerne også.. Det er også navne som kommer på "listen" :-) Naja med tryk på første stavelse, da min mand er halv grønlænder og Naja betyder søster på grønlandsk.. 

Anmeld

24. januar 2011

akskovmose

sarahb skriver:

malik eller malika ayo

Fine navne, har dog en malika i vores vennekreds, og malik ligger tæt på :-)

Anmeld

24. januar 2011

Mulse-mor

akskovmose skriver:

Ak

Bror:

Zacharias, Elias, Liam, Adam, Isak

Søster:

Esther, Elisa, Julia, Martha

Anmeld

25. januar 2011

BabyMus

akskovmose skriver:

Ak

Hey, er det ikke dig fra navnesnak.dk ? Kunne lige genkende dine tre børns navne. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.