Nedtælling til barsel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

Sofia

AnneBJ skriver:

Overhovedet ikke, og det synes jeg da helt sikkert vi skal!!

Ja det kunne være hyggeligt, til sommer, med is og hygge i en park!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

Ja det kunne være hyggeligt, til sommer, med is og hygge i en park!

Og totalt artige, sovende bebser i vognen!

Anmeld

24. januar 2011

Sofia

AnneBJ skriver:

Og totalt artige, sovende bebser i vognen!

JAAA præcis

Anmeld

24. januar 2011

Mettemus

Hold da op for nogle ikke ret hjælpsomme tøsetøser du er i gruppe med. Skide sejt at du klarede det selv, men træls med ondt i hele kroppen. Du kommer nok til at kunne mærke det i et par dage, men jeg kan godt forstå at du ikke gad tage diskussionen - den kan sagtens være lisså anstrengende som ømt skrog.

Så i stedet -->  for barsel lige om hjørnet! Det er SÅ skønt og jeg anbefaler det varmt!

Anmeld

24. januar 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Hold da op for nogle ikke ret hjælpsomme tøsetøser du er i gruppe med. Skide sejt at du klarede det selv, men træls med ondt i hele kroppen. Du kommer nok til at kunne mærke det i et par dage, men jeg kan godt forstå at du ikke gad tage diskussionen - den kan sagtens være lisså anstrengende som ømt skrog.

Så i stedet -->  for barsel lige om hjørnet! Det er SÅ skønt og jeg anbefaler det varmt!

Tak for forberedelsen på de kommende dage - har netop tænkt om det er ligesom når man har trænet - at 2. dagen faktisk er værst... Men hvis jeg nu forventer det er slemt de næste par dage, kan jeg vel kun blive positivt overrasket

Anmeld

25. januar 2011

DK

Det bliver da bare så dejligt med barsel! Det kan jeg godt forstå at du glæder dig til!

De der tøser lyder ret.... tøsede! Som nogen på 16 år!! Altså! Men dejligt at du nu næsten er færdig og så kan rette blikket mod mere spændende ting og mere interessante mennesker (os f.eks.)

Jeg håber at dit bækken har det bedre i dag! Hvile plejer at hjælpe ret meget heldigvis! (OG kager...)

Knus herfra!

Anmeld

25. januar 2011

AnneBJ

DK skriver:

Det bliver da bare så dejligt med barsel! Det kan jeg godt forstå at du glæder dig til!

De der tøser lyder ret.... tøsede! Som nogen på 16 år!! Altså! Men dejligt at du nu næsten er færdig og så kan rette blikket mod mere spændende ting og mere interessante mennesker (os f.eks.)

Jeg håber at dit bækken har det bedre i dag! Hvile plejer at hjælpe ret meget heldigvis! (OG kager...)

Knus herfra!

Hvor er du god Ditte - den med kagerne har jeg ikke forsøgt, men en blandet pose slik røg ned igår

Jeg har det heldigvis markant bedre efter en ok nats søvn og har lovet Jørn at jeg ikke laver andet end at ligge i min seng/på sofaen og ser fjernsyn/læser idag

Skal vi snart se den lille Bimmer, eller havde zoneterapeutdamen lidt for meget selvtillid??

Knus

Anmeld

25. januar 2011

Marco2

Kan godt forstå du glæder dig. Og det er da nogle værre gimper du har været i gruppe med. Lyder som om deres verdensbillede stopper ved deres egen næsetip.

Jeg føler mig jo noget snydt for barsel, men det går, når "grunden" er så dejlig som hun er.

Så NYD din barsel. Man ved aldrig hvor hurtigt den slutter 

AG - som siger godnat nu … 

Anmeld

25. januar 2011

AnneBJ

Marco2 skriver:

Kan godt forstå du glæder dig. Og det er da nogle værre gimper du har været i gruppe med. Lyder som om deres verdensbillede stopper ved deres egen næsetip.

Jeg føler mig jo noget snydt for barsel, men det går, når "grunden" er så dejlig som hun er.

Så NYD din barsel. Man ved aldrig hvor hurtigt den slutter 

AG - som siger godnat nu … 

Haha, åh AG jeg tænker på dig dagligt næsten, fordi jeg har babytøjs-vaske-aftale med min mor i vinterferien (uge 7). Der har jeg ca. 4 uger til termin, men man ved jo aldrig hvornår de små melder sig, så nogle gange bliver jeg faktisk lidt panik-agtig over t der så længe til det tøj skal vaskes!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.