Hvor meget vand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

afrobabies

Puslingen skriver:

Hmmm så er det måske alligevel meget at vores søn snildt kan drikke 500ml efter hånden??

Hvor meget mælk får han i løbet af dagen? Du skal jo også huske at give ham godt med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Koen.

Puslingen skriver:

Hmmm så er det måske alligevel meget at vores søn snildt kan drikke 500ml efter hånden??

lærke havde en periode hvor det vand drikkeri var helt ude i ekstremerne, men fandt ud af at det var fordi det nemmere end at drikke mme så hun erstattede mad med vand kan det være det han gør..

Anmeld

24. januar 2011

2721

Tullen85 skriver:

Elias drikker bare enormt meget, så her må jeg holde igen så han ikke drikker sig mæt. det har han gjort næsten altid. Da han var 7-8 mdr fik han vand efter måltidet, og der kunne han godt drikke en hel tudekop fuld, efter hver måltid. Vil skyde på det er 300 ml om dagen eller sådan noget.

I dag er han 1 år, og drikker ca. 300 ml vand og 200 ml sødmælk om dagen... :-)

Syntes lidt det er et problem med at han ikke ammer helt så meget som jeg syntes han burde, men når det kommer til fast føde er der intet problem han har en kæmpe appetit. Men han nægter at spise hvis han ikke får lov at drikke mellem bidderne/skeerne

Anmeld

24. januar 2011

2721

victoria2008 skriver:

Hvor meget mælk får han i løbet af dagen? Du skal jo også huske at give ham godt med det

Han er ammebarn så det er lidt svært at sige men han får alt det han lyster

Anmeld

24. januar 2011

2721

lillespurv20 skriver:

lærke havde en periode hvor det vand drikkeri var helt ude i ekstremerne, men fandt ud af at det var fordi det nemmere end at drikke mme så hun erstattede mad med vand kan det være det han gør..

Fast føde får han masser af. Og han ammer rigtig meget morgen, aften, nat og tidlig morgen. Men ikke voldsomt meget om dagen. Ha kan slet ikke koncentre sig om det

Anmeld

24. januar 2011

afrobabies

Puslingen skriver:

Han er ammebarn så det er lidt svært at sige men han får alt det han lyster

Ok, jeg synes bare at det er vildt at han kan drikke så meget vand så

Anmeld

24. januar 2011

Pige2009

Puslingen skriver:

Hvor meget vand drikker jeres små på 7mdr. ca. på et døgn???

Det var sommer og varmt, da Laura var 7 mdr. og der drak hun ca. 1/2 liter

Anmeld

24. januar 2011

2721

victoria2008 skriver:

Ok, jeg synes bare at det er vildt at han kan drikke så meget vand så

Det syntes jeg også selv

Anmeld

24. januar 2011

2721

Baagøe skriver:

Det var sommer og varmt, da Laura var 7 mdr. og der drak hun ca. 1/2 liter

okay og så mme eller modermælk ved siden af?
Charlie har det ALTID varmt. Lidt ærgeligt når man har købt massevis af fint varmt tøj og han så max kan holde til en body og et par tynde sokker hehe

Anmeld

24. januar 2011

Koen.

Puslingen skriver:

Fast føde får han masser af. Og han ammer rigtig meget morgen, aften, nat og tidlig morgen. Men ikke voldsomt meget om dagen. Ha kan slet ikke koncentre sig om det

jamen så tænker jeg lidt om han ikke bare er et barn med brug for masser af væske også hvis han er et meget varmt barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.