Hvor meget vand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.718 visninger
27 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

2721

Hvor meget vand drikker jeres små på 7mdr. ca. på et døgn???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Nalle

En lille smule hver gang han har spist

Han er ikke helt pjattet med vand, men brokker sig heller ikke over han er tørstig.

Anmeld

24. januar 2011

2721

Nalle skriver:

En lille smule hver gang han har spist

Han er ikke helt pjattet med vand, men brokker sig heller ikke over han er tørstig.

Okay, så du har ikke nogen ide om hvor mange ml ca.???

Anmeld

24. januar 2011

CHD

Tror ca. min dreng på 6 mdr. drikker 30 - 50 ml. på én dag. Han får  MME til de 3 hovedmåltider, så det bliver ikke til så meget vand.

Anmeld

24. januar 2011

Nalle

Puslingen skriver:

Okay, så du har ikke nogen ide om hvor mange ml ca.???

mellem 60-80 ml tror jeg

Anmeld

24. januar 2011

Koen.

da Lærke var 7 månede drak hun ca. 150-200 ml om dagen, hun elsker vand, nu 9 mdr drikker hun ca 300ml

Anmeld

24. januar 2011

2721

lillespurv20 skriver:

da Lærke var 7 månede drak hun ca. 150-200 ml om dagen, hun elsker vand, nu 9 mdr drikker hun ca 300ml

Hmmm så er det måske alligevel meget at vores søn snildt kan drikke 500ml efter hånden??

Anmeld

24. januar 2011

Valle81

Puslingen skriver:

Hmmm så er det måske alligevel meget at vores søn snildt kan drikke 500ml efter hånden??

Ja hold da op.

Anton drikker nok 100 -150 ml om dagen vil jeg skyde på - og det er af glas og inden sengetid 200 ml mme. Det er hvad han drikker i løbet af dagen.

Og vi har såååååååå våde bleer så imå have sååååååååååååååååååååååååååååå våde bleer:0)

Anmeld

24. januar 2011

SHERO

Elias drikker bare enormt meget, så her må jeg holde igen så han ikke drikker sig mæt. det har han gjort næsten altid. Da han var 7-8 mdr fik han vand efter måltidet, og der kunne han godt drikke en hel tudekop fuld, efter hver måltid. Vil skyde på det er 300 ml om dagen eller sådan noget.

I dag er han 1 år, og drikker ca. 300 ml vand og 200 ml sødmælk om dagen... :-)

Anmeld

24. januar 2011

2721

Valle81 skriver:

Ja hold da op.

Anton drikker nok 100 -150 ml om dagen vil jeg skyde på - og det er af glas og inden sengetid 200 ml mme. Det er hvad han drikker i løbet af dagen.

Og vi har såååååååå våde bleer så imå have sååååååååååååååååååååååååååååå våde bleer:0)

Ved ikke hvor mange våde bleer er normalt, men ja vi har en del. Han bliver også ammet ved siden af, så syntes også selv det er ret så meget. Men kan jo også regne ud nu at han skiller sig lidt ud hmmm, han bliver bare så ulykkelig hvis jeg prøver at holde lidt igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.