Små røde pletter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.771 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. september 2008

Millebasse

Hej tøser..

Selvom jeg ikke er meget herinde.følger jeg stadig med på sidelinjen,så håber i vil hjælpe mig :)

Har måttet holde Bastian hjemme fra dp idag,da han lige pludselig igår aftes fik 39.3 i feber og nu har han røde pletter på maven og ned i lysken,det er ikke knopper,for kan ikke mærke dem i huden.. (?)

Der er flere i dp`en som åbenbart også har haft dem,hvad kan det være????

Håber at i alle har det godt :)

Krams Camilla - som lige har måttet vugge sin sygesøn i søvn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2008

Tikki

Hej og øv med sygt barn :S. Iza har de gange, hun har haft høj feber lige pludselig også fået knopper...eller prikker. Lægen har sagt, det er feberknopper/udslæt, som går over igen, når feberen har lagt sig. Det kunne måske være det - mange børn har det, når de får feber nemlig ;)

Rigtig god bedring til lillemanden.

Anmeld

19. september 2008

Tynen

Ser det sådan her ud?

Stella fik dem efter hun havde haft 40 i feber.

Anmeld

19. september 2008

heaven

Tynen skriver:

Ser det sådan her ud?

Stella fik dem efter hun havde haft 40 i feber.

er det ikke udslet fra 3-dages feber???

Jannie

Anmeld

19. september 2008

Tynen

Det blev jeg enig med mig selv om at det måtte være, selvom hun kun havde haft feber i 2 dage - Medmindre hun har haft feber uden at jeg vidste det :)

Anmeld

20. september 2008

Millebasse

Tynen skriver:

Det blev jeg enig med mig selv om at det måtte være, selvom hun kun havde haft feber i 2 dage - Medmindre hun har haft feber uden at jeg vidste det :)

Jo,det er lige nøjagtig sådan nogle! Jeg tog til lægen med ham igår,da jeg synes at der også flød noget ud af hans ører og der fik jeg at vide at det var 3-dags feber med virusknopper... Basse har haft 39.3 i feber,men den kan sikkert sagtens have været højere..

Anmeld

20. september 2008

Tynen

Millebasse skriver:

Tynen skriver:

Jo,det er lige nøjagtig sådan nogle! Jeg tog til lægen med ham igår,da jeg synes at der også flød noget ud af hans ører og der fik jeg at vide at det var 3-dags feber med virusknopper... Basse har haft 39.3 i feber,men den kan sikkert sagtens have været højere..

Stellas gik heldigvis væk efter 1 dag - Kønt ser det jo ikke ud, men det virkede heldigvis ikke som om det generede.

God bedring med ham :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.