Stop af godnat flaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

Mor Til Julie<3

Mor til Liva skriver:

Kære alle..

Hvor gamle var Jeres små da I stoppede med godnatflasken???

OG tilbød I noget andet eller var det en kold tyrker fra den ene til den anden dag???

Liva er nu snart 10 mdr og skal starte i DP i næste mdr og vil ikke tage flasken fra hende i den mdr da der sker nok for hende der.. Så tænker omkring de 11-12 mdr.

Glæder mig til at høre

Knus Mor til Liva

Min datter er lige blevet 15 måneder igår og hun får da stadig sin nat flaske ... Men skal så til og gå over til kamiliethe istedet for ... Sagde min sundhedsplejske idag ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

klmf

Mor til Liva skriver:

har altid håbet på at Liva selv ville sige stop, så er det jo en del nemmere, men ser ikke sådan ud hehe..

Ha ha, det kender vi godt Det er ikke sket endnu hos os

Anmeld

24. januar 2011

Mor til L&S

Nalle skriver:

Min

Ok, og det accepterede hun bare og sov fint om natten?

Anmeld

24. januar 2011

klmf

Mor Til Julie<3 skriver:

Min datter er lige blevet 15 måneder igår og hun får da stadig sin nat flaske ... Men skal så til og gå over til kamiliethe istedet for ... Sagde min sundhedsplejske idag ...

Må jeg spørge hvorfor det skal være kamillete? Jeg havde nemlig tænkt det bare skulle være vand i en kop måske.....

Anmeld

24. januar 2011

Mor til L&S

lotchen skriver:

Ha ha, det kender vi godt Det er ikke sket endnu hos os

Fejt, ikke

Hmm... Ender jo med at VI selv må tage beslutningen

Anmeld

24. januar 2011

Nalle

Mor til Liva skriver:

Ok, og det accepterede hun bare og sov fint om natten?

Ja, hun havde sovet igennem fra hun var 1½ måned

Anmeld

24. januar 2011

Mor til L&S

Nalle skriver:

Ja, hun havde sovet igennem fra hun var 1½ måned

Liva har også sovet igennem siden hun var 2 mdr gammel, men det er jo ikk sikkert hun gør det når flasken forsvinder, men håber

Anmeld

24. januar 2011

Mor Til Julie<3

lotchen skriver:

Må jeg spørge hvorfor det skal være kamillete? Jeg havde nemlig tænkt det bare skulle være vand i en kop måske.....

Jaah, Se det ved jeg faktisk heller ikke hvorfor, det skulle være kamillethe ...

men det sagde hun til mig idag af jeg skulle begynde og give hende 100ml af det hver aften istedet for ...

Anmeld

24. januar 2011

Mor til L&S

xxx skriver:

xxx var omkring et år da vi stoppede med natflaske... vi trappede ned en periode og da vi var nede på en 80-100 ml. (tror jeg) gik vi over til kamillethe... det med theen var et tip vi havde fået fra en veninde og xxx vågnede ALTID og ville have mælk, men da vi gik over til kamilletheen (som jo ikke mætter på samme måde) gik der kun et par uger eller tre og så sov han igennem... Jeg ved ikke om vi kunne have undværet kamilletheen, men det gjorde i hvert fald at vi fik vænnet ham roligt fra uden han blev utilfreds...

Kunne være man skulle prøve det.. Liva sover fint igennem her, så spændende når flasken forsvinder...

Anmeld

24. januar 2011

klmf

Mor til Liva skriver:

Fejt, ikke

Hmm... Ender jo med at VI selv må tage beslutningen

Verdammt!

Ja, vi må jo nok til det... Men tror altså jeg trækker den til han sover bedre om natten(snart forhåbentlig). Dem der med præmiebørn, der sover igennem, de kan jo sagtens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.