Stop af godnat flaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.022 visninger
22 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

Mor til L&S

Kære alle..

Hvor gamle var Jeres små da I stoppede med godnatflasken???

OG tilbød I noget andet eller var det en kold tyrker fra den ene til den anden dag???

Liva er nu snart 10 mdr og skal starte i DP i næste mdr og vil ikke tage flasken fra hende i den mdr da der sker nok for hende der.. Så tænker omkring de 11-12 mdr.

Glæder mig til at høre

Knus Mor til Liva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Nalle

Victoria var 9 måneder da hun stoppede med den fra den ene dag til den anden.

Sebastian er 8 måneder, starter i vuggestue til d. 1, regner med at droppe den når han er 9 måneder

Anmeld

24. januar 2011

L.J.L

Mor til Liva skriver:

Kære alle..

Hvor gamle var Jeres små da I stoppede med godnatflasken???

OG tilbød I noget andet eller var det en kold tyrker fra den ene til den anden dag???

Liva er nu snart 10 mdr og skal starte i DP i næste mdr og vil ikke tage flasken fra hende i den mdr da der sker nok for hende der.. Så tænker omkring de 11-12 mdr.

Glæder mig til at høre

Knus Mor til Liva

hmm.. Min søn får stadig sin flaske til natten og han er 14 mdr. så følger da lige med her

Anmeld

24. januar 2011

Mette.

Min datter er 9 måneder og stoppede for en uge siden. Hun har slet ikke fået mælk i flaske i en uge nu, så her skete det bare naturligt ved hun ikke gad mere.. 

Anmeld

24. januar 2011

Mor til L&S

Nalle skriver:

Victoria var 9 måneder da hun stoppede med den fra den ene dag til den anden.

Sebastian er 8 måneder, starter i vuggestue til d. 1, regner med at droppe den når han er 9 måneder

Din eller hendes beslutning?

Anmeld

24. januar 2011

Nalle

Mor til Liva skriver:

Din eller hendes beslutning?

Min

Anmeld

24. januar 2011

Mor til L&S

Mette. skriver:

Min datter er 9 måneder og stoppede for en uge siden. Hun har slet ikke fået mælk i flaske i en uge nu, så her skete det bare naturligt ved hun ikke gad mere.. 

Ja det er den nemme måde når de selv vælger det...

Anmeld

24. januar 2011

Lilac

xxx var omkring et år da vi stoppede med natflaske... vi trappede ned en periode og da vi var nede på en 80-100 ml. (tror jeg) gik vi over til kamillethe... det med theen var et tip vi havde fået fra en veninde og xxx vågnede ALTID og ville have mælk, men da vi gik over til kamilletheen (som jo ikke mætter på samme måde) gik der kun et par uger eller tre og så sov han igennem... Jeg ved ikke om vi kunne have undværet kamilletheen, men det gjorde i hvert fald at vi fik vænnet ham roligt fra uden han blev utilfreds...

Anmeld

24. januar 2011

Mor til L&S

linselouise skriver:

hmm.. Min søn får stadig sin flaske til natten og han er 14 mdr. så følger da lige med her

har altid håbet på at Liva selv ville sige stop, så er det jo en del nemmere, men ser ikke sådan ud hehe..

Anmeld

24. januar 2011

klmf

Vi giver almindeligt mælk i flasken nu, han er 13 måneder, men mangler også lige den sidste 'hurdle'. Synes på en måde jeg er 'ond' ved ham, han eeeelsker simpelthen den flaske Men kun natflasken, han sagde selv fra overfor de andre flasker, det var for kedeligt. Tænker at jeg vil erstatte den med en kop mælk eller vand og så en ordentlig puttetur ved mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.