Løglugt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

Ni-ko-li-ne

RiUL skriver:

Mon ikke man kan bruge en ske istedet? Det er jo også rustfritstål Må lige prøve engang

ellers er de fleste almindelige køkkenvaske lavet af det... man kan gnide fingrene i vasken...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Zafir

RiUL skriver:

Ja, sådan føler jeg mig også Her er det bare mig der lugter af løg Og ikke alle andre  

Guuud ja, det havde jeg ikke tænkt på. Prøver straks med citron, ellers må jeg tage vanter på, så er lugten lidt længere væk

HVis det er DIG der lugter af løg, kan det så ikke være noget hormonelt du ikke kan fjerne???.. mmm...
Da jeg var gravid med Idun smagte hvidløg fx af cafeterie og gamle sure cigarer...
Det er jo hormonelt. Man kan også ændre kropslugt af hormoner... mmm...

Anmeld

24. januar 2011

Koen.

RiUL skriver:

Ej hvor smart, den må jeg kigge efter næste gang jeg er ude og handle

Ja, det er virkelig godt og fjerner os alle andre trælse lugt man kan få på fingrene

Anmeld

24. januar 2011

L-Mortil3

RiUL skriver:

Mon ikke man kan bruge en ske istedet? Det er jo også rustfritstål Må lige prøve engang

Det tror jeg faktisk sagtens du kan, man skal gnubbe hænderne under rindende koldt vand med stålsæben, så er det vel bare at bruge skeen

Anmeld

24. januar 2011

RiUL

Ni-ko-li-ne skriver:

ellers er de fleste almindelige køkkenvaske lavet af det... man kan gnide fingrene i vasken...

God idé  

Anmeld

24. januar 2011

RiUL

Zafir skriver:

HVis det er DIG der lugter af løg, kan det så ikke være noget hormonelt du ikke kan fjerne???.. mmm...
Da jeg var gravid med Idun smagte hvidløg fx af cafeterie og gamle sure cigarer...
Det er jo hormonelt. Man kan også ændre kropslugt af hormoner... mmm...

Jeg skar løg igår, så er sikker på det er derfra Men har aldrig oplevet at det kan lugte SÅ grimt på fingrene. Og har bare kunne smage løg hele natten, og spiste dem ikke rå Vadr..

Anmeld

24. januar 2011

Zafir

RiUL skriver:

Jeg skar løg igår, så er sikker på det er derfra Men har aldrig oplevet at det kan lugte SÅ grimt på fingrene. Og har bare kunne smage løg hele natten, og spiste dem ikke rå Vadr..

Hahaha... velkommen til hormonella stadiet

Anmeld

24. januar 2011

RiUL

Har fået lugten væk, brugte koldt vand og en ske. Hvor vildt at det kan fjerne verdens værste lugt Griner

Anmeld

24. januar 2011

RiUL

Zafir skriver:

Hahaha... velkommen til hormonella stadiet

Tak Griner..

Skal aldrig mere ha løg hehehe

Anmeld

24. januar 2011

Zafir

RiUL skriver:

Tak Griner..

Skal aldrig mere ha løg hehehe

Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.