Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger
Er der nogle der har nogle gode råd til hvordan man fjerner løglugt fra ens fingre???
Jeg skar løg i går, og har aldrig oplevet at det kunne lugte SÅ grimt på mine fingre. Kan simpelthen ikke være i nærheden af mig selv Puha
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kold vand plejer jeg at bruge
Joan ( Smallie ) skriver: kold vand plejer jeg at bruge
Også dagen efter?
Jeg har sådan en rustfrit stål sæbe, som man "vasker" fingrene med. De koster en 20'er i de fleste supermarkeder/jem og fix'er .
Måske det var noget Den fjerner alt slags træls lugt fra fingrene
RiUL skriver: Også dagen efter?
Har ikke prøvet at have løglugt på fingerne dagen efter.
Men når jeg bruger kniv og skærebræt så bliver det skyllet i kold vand bagefter og så er lugten væk.
Men prøv da at skyld dine hænder i kold vand godt og grundig og se om ikke det hjælper.
Zafir skriver: LOOOOOOOOOOL Jeg hørte lige Sisse Babet fra 'Den eneste ene' sige...: 'UH... du lugter lidt af løg' og have det der kvalme udtryk i øjnene. hihihi... Men spøg til side... ER det ikke noget med at gnide fingrene med citron????
LOOOOOOOOOOL Jeg hørte lige Sisse Babet fra 'Den eneste ene' sige...: 'UH... du lugter lidt af løg' og have det der kvalme udtryk i øjnene. hihihi... Men spøg til side... ER det ikke noget med at gnide fingrene med citron????
Ja, sådan føler jeg mig også Her er det bare mig der lugter af løg Og ikke alle andre
Guuud ja, det havde jeg ikke tænkt på. Prøver straks med citron, ellers må jeg tage vanter på, så er lugten lidt længere væk
Line&Liam skriver: Jeg har sådan en rustfrit stål sæbe, som man "vasker" fingrene med. De koster en 20'er i de fleste supermarkeder/jem og fix'er . Måske det var noget Den fjerner alt slags træls lugt fra fingrene
Mon ikke man kan bruge en ske istedet? Det er jo også rustfritstål Må lige prøve engang
lillespurv20 skriver: Jeg har købt noget håndsæbe fra palmolive specielt til køkkenet, der er citrus/lime i og fjerne bare løg lugt supr godt
Jeg har købt noget håndsæbe fra palmolive specielt til køkkenet, der er citrus/lime i og fjerne bare løg lugt supr godt
Ej hvor smart, den må jeg kigge efter næste gang jeg er ude og handle
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128