En masse tøj str. 80-86

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
24. januar 2011

Ida.

Mette. skriver:

Hvordan er standen på dette?

Ej sikke lej nederdel - str. 86 - 35 kr

det vil jeg meget gerne købe nemlig.

Nederdelen er i rigtig fin stand - blusen kan man godt se er brugt, men den er ikke slidt...er du stadig interesseret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Mette.

idamaria83 skriver:

Nederdelen er i rigtig fin stand - blusen kan man godt se er brugt, men den er ikke slidt...er du stadig interesseret?

Hvor meget bliver porto for de to?

Anmeld

24. januar 2011

banaman89

Katvig pocket kjole i velour - str. 80 (stor) - 50 kr

Lilla Ej Sikke Lej body (dette er bagsiden) - str. 80 (stor) - 30 kr

Name It lækker sæt med bluse og bukser (se nedenfor seperate billeder af begge dele) - str 86 - 30 kr for bukserne og 25 kr for blusen

Kunne jeg godt være intra i , hva vil portoen blive ?

Anmeld

24. januar 2011

Ida.

Mette. skriver:

Hvor meget bliver porto for de to?

Det bliver mellem 18 og 22 kr - men vi kan sige 18 kr, så betaler jeg de ekstra 4 kr, hvis det skulle blive dyrere

Anmeld

24. januar 2011

Ida.

banaman89 skriver:

Katvig pocket kjole i velour - str. 80 (stor) - 50 kr

Lilla Ej Sikke Lej body (dette er bagsiden) - str. 80 (stor) - 30 kr

Name It lækker sæt med bluse og bukser (se nedenfor seperate billeder af begge dele) - str 86 - 30 kr for bukserne og 25 kr for blusen

Kunne jeg godt være intra i , hva vil portoen blive ?

Jeg har allerede en, der har skrevet på alle de dele, du skriver på, men hvis hun hopper fra, så skal jeg nok vende tilbage til dig

Anmeld

24. januar 2011

banaman89

idamaria83 skriver:

Jeg har allerede en, der har skrevet på alle de dele, du skriver på, men hvis hun hopper fra, så skal jeg nok vende tilbage til dig

Okay

Anmeld

24. januar 2011

Mette.

idamaria83 skriver:

Det bliver mellem 18 og 22 kr - men vi kan sige 18 kr, så betaler jeg de ekstra 4 kr, hvis det skulle blive dyrere

Okay, det siger vi. Så 60 kr. for tøjet også 18 i porto? Hvis du sender mig en PB flytter jeg 78 kr., over med det samme..

Anmeld

24. januar 2011

Hollybaby

idamaria83 skriver:

Tak for det

Nu skriver du "de to katvigbodyer" - jeg har fem ens katvigbodyer til salg, er det to af dem, du gerne vil købe?

Hov ja havde lige læst forkert

To af de ens Katvigbodyer, og de to lyserøde Krymmeldragter er jeg interesseret i. Ka du ik sende en pb med kontooplysninger og hvad det bliver, så ka jeg indsætte penge i aften

Anmeld

24. januar 2011

Hollybaby

Hollybaby skriver:

To af de ens Katvigbodyer, og de to lyserøde Krymmeldragter er jeg interesseret i. Ka du ik sende en pb med kontooplysninger og hvad det bliver, så ka jeg indsætte penge i aften

Og så lige name it sættet, Katvig kjolen og Ej sike lej ugle bodyen

Anmeld

24. januar 2011

Ida.

Hollybaby skriver:

Der er kun en lyserød krymmeldragt - udover den er der en med grønne harlekintern, en med lilla harlekintern og en orange - ovenover billedet med den lyserøde og den orange krymmeldragt er der to hugin&mugin-dragter - kan det være dem, du tænker på? sender en pb med pris og kontonr., når vi er helt enige om, hvad det er, du gerne vil købe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.