LÆKKER Reima Tec flyverdragt str. 98

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
13. februar 2011

Ida.

Sjl-msl-Mkl skriver:

Hvor meget vil du tro det koster og sende den?? Jeg bor på sjælland..

Jeg vil skyde på, at det koster 40-50 kr at sende den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

Sjl-msl-Mkl

Så skriver jeg lige til dig tirsdag, vil lige tænke lidt over det nemlig. Er det i orden?

Er så meget i tvivl om hvor meget og hvor lidt den vil blive brugt i resten af denne sæson..

Anmeld

13. februar 2011

Ida.

Sjl-msl-Mkl skriver:

Så skriver jeg lige til dig tirsdag, vil lige tænke lidt over det nemlig. Er det i orden?

Er så meget i tvivl om hvor meget og hvor lidt den vil blive brugt i resten af denne sæson..

Selvfølgelig er det i orden!!!

Jeg tænker, at der hurtigt er i hvert fald 1½-2 måneder tilbage af flyverdragtsæsonen - jorden bliver ved at være kold længe tænker jeg....

Anmeld

13. februar 2011

Sjl-msl-Mkl

idamaria83 skriver:

Selvfølgelig er det i orden!!!

Jeg tænker, at der hurtigt er i hvert fald 1½-2 måneder tilbage af flyverdragtsæsonen - jorden bliver ved at være kold længe tænker jeg....

Ja det er rigtig nok. Men kan man så ikke bruge overtræksbukser?

Anmeld

13. februar 2011

Ida.

Sjl-msl-Mkl skriver:

Ja det er rigtig nok. Men kan man så ikke bruge overtræksbukser?

Jo der kommer en overgangsperiode, hvor thermobukser+regnbukser er vejen frem, men jeg tror vi skal frem til april i hvert fald...men nu er Annika også en frossenpind, der hele vinteren bruger både flyverdragt og thermotøj for at holde varmen!!

Anmeld

13. februar 2011

Sjl-msl-Mkl

idamaria83 skriver:

Jo der kommer en overgangsperiode, hvor thermobukser+regnbukser er vejen frem, men jeg tror vi skal frem til april i hvert fald...men nu er Annika også en frossenpind, der hele vinteren bruger både flyverdragt og thermotøj for at holde varmen!!

hold da op, begge dele. Vi har den magen til din, Malou Selma har så kun brug for en mellem tyk trøje indenunder. Synes du på noget todspunkt de har virket for tynde, selve flyverdragterne?

Undskyld jeg stiller alle de spørgsmål, du virker bare den rigtige og spørge..

Anmeld

14. februar 2011

Ida.

Sjl-msl-Mkl skriver:

hold da op, begge dele. Vi har den magen til din, Malou Selma har så kun brug for en mellem tyk trøje indenunder. Synes du på noget todspunkt de har virket for tynde, selve flyverdragterne?

Undskyld jeg stiller alle de spørgsmål, du virker bare den rigtige og spørge..

Tror det er meget forskelligt - uanset hvilken flyverdragt Annika har haft - eller om det har været god tyk vinterjakke og skibukser, så har hun skullet have thermotøj på inden under for at holde varmen i vintermånederne - hun ér bare en frossenpind!! Lina har slet ikke det samme behov...så det kommer an på barnet... Annika er også en meget slank pige, der kun har 12 kg fordelt på 98-100 cm, og det har helt sikkert meget at sige!

Anmeld

19. februar 2011

Ida.

1. marts 2011

Aurinko

Hej

Jeg vil gerne købe flyverdragten, hvis den virkelig ser ud som ny - den skal jo passe til prinsessen

Anmeld

1. marts 2011

Ida.

Aurinko skriver:

Hej

Jeg vil gerne købe flyverdragten, hvis den virkelig ser ud som ny - den skal jo passe til prinsessen

Den er fuldstændig som ny  - og den er din! Sender dig lige en pb med konto nr. i eftermiddag  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.