ha ha...så får vi sørme sp besøg igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. september 2008

Loggidut

så heldig er jeg!

nu drejer det sig så omkring det skide ståen på tæer...

uf jeg håber virkelig at det ikke bliver nødvendig med fys. til hende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2008

bette

okay vildt nok.. jeg skulle også have haft besøg her efter han blev et år.. men har intet hørt.. men mangler hende heller ik..

går hun stadig på tær den bette ski??

Anmeld

19. september 2008

Loggidut

jaaaa...ind i mellem danser hun rundt på tåspids...hmmm, måske skulle man nå at fange et billede af det inden hun kommer ned på foden...for man skal virkelig se det for at tro på hvor langt hun er oppe.
det er faktisk hele hendes storetå der bære vægten, når hun er helt oppe

Anmeld

19. september 2008

Lise

Har du masseret hende under fusserne, som vi talte om (var det på Falster vi mon talte om det?).

Min efterfødselsdame (gik til sådan noget halløj sidste efterår) sagde altid at vi skulle huske at massere under fødderne - tror det var for at stimulere nerveceller eller sådan noget - for at undgå at de blev tågængere..

Anmeld

19. september 2008

Loggidut

jeps, vi laver sååååå mange øvelser...på den ene og den anden måde, men det der har givet mest pote er at holde hende så meget i sko som overhovedet mulig...

hun havde sådan nogle bløde støvler, men jeg opdagede hun snød med dem...hun kunne sgu krænge hælen op i dem...lille ballade

så nu har hun rimelig stive tennissko på med stiv hæl...ikke rart for en lille babyfus, men nødvendig...

Anmeld

19. september 2008

Joan ( Smallie )

Sådan nogen sko har Niels også når han går ude. Men det er nu mest fordi han slider de andre op i øbet af en uge:S

Han kan også godt stå på tære også helt op på stortåen men går ikke sådan.

Så syntes også du skal holde hende i stive sko hvis ikke hun har noget i mod det.

Joan

Anmeld

19. september 2008

Loggidut

det havde hun i starten, men ikke mere...:D
hun er nu også blevet bedre til at komme ned hvis jeg selv skal sige det.

mén det er fint sp lige tjekker op på det, for hun ved nu bedst hvad der er godt og skidt...og desuden er hun bare så dejlig en person, så jeg glæder mig helt til at hilse på hende igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.