barsel med fortidligt fødte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.289 visninger
16 svar
0 synes godt om
24. januar 2011

liwsmor

hejsa....

jeg har jo en datter der 3 måneder fortidligt født, go jeg fået min forlængede med 2 måneder det vi var indlagt, hvor lang tid har i fået jeres forlænget? 

min sp har snakke om for den mere forlænget da hun ikke god social og meget tryghedsmenneske og det skal vi måske startet langsom om i dagpleje, er det noget i har gjort eller hvad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

FruEllingsen

Vi fik kun barslen forlænget det som vi var indlagt.

Marcus er lige statet i dagpleje nu her (9mdr) og det er heldigvis gået super godt. og han STOR trives.  (han er født 1½ måned for tidligt)

Men hvis hun har det svært socialt, synes jeg da det lyder som en god ide at forlænge barslen så i har god tid til indkøring.

Skal hun i dagpleje? Det vil jeg i hvert fald anbefale. så har hun ikke nær så mange at skulle forholde sig til

Anmeld

28. januar 2011

Klumpe-dumpe

Min barsel blev forlænget med det min datter var indlagt. (både neo og senere under barslen børneafd.)

Min datter havde det som din datter, med det sociale og tryghed, derfor havde hun en langsom opstart i dp. Indkøringen tog omkring 2 mdr. Malucca har også haft en dobbel plads i dp. Hvilke jo også kunne være en glimmerende løsning for din Liw.

Anmeld

29. januar 2011

liwsmor

Drømmer skriver:

Vi fik kun barslen forlænget det som vi var indlagt.

Marcus er lige statet i dagpleje nu her (9mdr) og det er heldigvis gået super godt. og han STOR trives.  (han er født 1½ måned for tidligt)

Men hvis hun har det svært socialt, synes jeg da det lyder som en god ide at forlænge barslen så i har god tid til indkøring.

Skal hun i dagpleje? Det vil jeg i hvert fald anbefale. så har hun ikke nær så mange at skulle forholde sig til

ja hun skal i dagpjele .kan ikke se det andet er godt for hende

Anmeld

29. januar 2011

FruEllingsen

liwsmor skriver:

ja hun skal i dagpjele .kan ikke se det andet er godt for hende

Nej det kan jeg godt forstå.

Det bliver alt for mange at forholde sig til

Anmeld

29. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

vi var indlagt 4½mdr. og har fået 3mdr. ekstra barsel men får højst sandsynlig forlænget  til troia bliver 2år pga mange lungesygdomme og ekstrem lille vækst str. (11mdr. 5,6kg 60cm) (født 3½mdr. før tid)

Anmeld

30. januar 2011

liwsmor

Drømmer skriver:

Nej det kan jeg godt forstå.

Det bliver alt for mange at forholde sig til

ja så nu ville snakke med min sp. om hun kan for to pladser så der ikke så mange børn måske

Anmeld

30. januar 2011

Moar'en

Oliver&Troia <3 skriver:

vi var indlagt 4½mdr. og har fået 3mdr. ekstra barsel men får højst sandsynlig forlænget  til troia bliver 2år pga mange lungesygdomme og ekstrem lille vækst str. (11mdr. 5,6kg 60cm) (født 3½mdr. før tid)

hvorfor har du kun fået 3mdr oven i, og ikke 4½ som i var indlagt? Vi fik afvide at man ikke kunne holde barsel når man var indlagt. Jeg fik lagt alle dage oven i. Vi var indlagt 10 dage, så 2 dage senere og til sidst 14 dag alt blev lagt oveni

Anmeld

30. januar 2011

liwsmor

Moar'en skriver:

hvorfor har du kun fået 3mdr oven i, og ikke 4½ som i var indlagt? Vi fik afvide at man ikke kunne holde barsel når man var indlagt. Jeg fik lagt alle dage oven i. Vi var indlagt 10 dage, så 2 dage senere og til sidst 14 dag alt blev lagt oveni

jeg fik afvide, efter loven må man kun have 3 måneder ekstra barsel så det ligemeget hvor længe man har været indlagt

Anmeld

30. januar 2011

Moar'en

liwsmor skriver:

jeg fik afvide, efter loven må man kun have 3 måneder ekstra barsel så det ligemeget hvor længe man har været indlagt

oki, det var sku da en mærkelig regl . Jeres børn har da endnu mere brug for det end nogen andre børn. Men tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.