weekendens kreation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

Maria-s

Sofia skriver:

Det er sådan et der er syet i retro sengetøj, så er der voksdug på bagsiden, og på den anden side er det så bomuldsstof. Der er syet lommer i, så man kan have bleer deri, og så kan det sådan pakkes sammen og bindes med et fint bånd.. Jeg vil nemlig ikke købe en decideret pusletaske, har i stedet forelsket mig en en lækker stor taske fra mit yndlings mærke Edith og Ella, og så vil jeg bruge den som pusletaske, når jeg så har det her pusleunderlag deri, tænker jeg det stort set er det samme som en pusletaske Annoncen er lukket på ts så kan ikke finde et billede, men det er ligesom det her, når det er foldet sammen - bare i andre farver!

Uhhh sådan et skal JEG da også ha syet!! Jeg gider nemlig heller ikke have en decideret pusletaske

Jeg må igang med lige at surfe på nettet, så jeg kan få noget inspiration! (Må jeg spørge hvad du har givet? )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Maria-s

Sofia skriver:

Det er 50 x 80 cm, og jeg gav 300-

Ahh der skrev du det jo Tak Så må jeg jo lige se hvad jeg selv kan lave det til Men synes nu ikke 300 lyder slemt, det tager jo også tid at lave

Anmeld

24. januar 2011

Sofia

Maria-s skriver:

Ahh der skrev du det jo Tak Så må jeg jo lige se hvad jeg selv kan lave det til Men synes nu ikke 300 lyder slemt, det tager jo også tid at lave

Okay, godt at vide du ikke synes, jeg har givet totalt overpris Synes det er smart, det med at der er voksdug på bagsiden, tænker især hvis man skal pusle et sted, på offentlige toiletter osv, hvor det ikke er så lækkert, så er det rart nok at man lige kan vaske bagsiden af når man kommer hjem! Du kan prøve at søge på ts, der fandt jeg nogle forskellige måske kan de inspirere Glæder mig til at se det færdige resultat, jeg vil også gerne lægge nogle billeder ind af mit når det kommer hvis det kan være til hjælp.

Anmeld

24. januar 2011

Maria-s

Sofia skriver:

Okay, godt at vide du ikke synes, jeg har givet totalt overpris Synes det er smart, det med at der er voksdug på bagsiden, tænker især hvis man skal pusle et sted, på offentlige toiletter osv, hvor det ikke er så lækkert, så er det rart nok at man lige kan vaske bagsiden af når man kommer hjem! Du kan prøve at søge på ts, der fandt jeg nogle forskellige måske kan de inspirere Glæder mig til at se det færdige resultat, jeg vil også gerne lægge nogle billeder ind af mit når det kommer hvis det kan være til hjælp.

Vil jo ALTID gerne se billeder Mit næste projekt er hagesmækker, derefter et "legetæppe" (for jeg har SÅ meget stof, jeg SKAL bruge inden jeg må købe nyt! ) Men jeg ligger ikke inde med noget voksdug, så deeeet... må jeg nok GODT lige købe Resten har jeg til et pusleunderlag Mangler alligevel også noget pladevat til tæppet, da jeg brugte meget mere end beregnet til min elefant-uro Så skal jo ud at shoppe LIDT alligevel

Anmeld

24. januar 2011

Sofia

Maria-s skriver:

Vil jo ALTID gerne se billeder Mit næste projekt er hagesmækker, derefter et "legetæppe" (for jeg har SÅ meget stof, jeg SKAL bruge inden jeg må købe nyt! ) Men jeg ligger ikke inde med noget voksdug, så deeeet... må jeg nok GODT lige købe Resten har jeg til et pusleunderlag Mangler alligevel også noget pladevat til tæppet, da jeg brugte meget mere end beregnet til min elefant-uro Så skal jo ud at shoppe LIDT alligevel

Hehe, ja jeg kan sagtens se at der er GOD grund til at indkøbe lidt materialer

Jeg har også fundet nogle fine savlesmækker samt nogle fine suttekæder/snore på ts, som jeg tror jeg skal have købt når jeg får råd!

Anmeld

24. januar 2011

Maria-s

Sofia skriver:

Hehe, ja jeg kan sagtens se at der er GOD grund til at indkøbe lidt materialer

Jeg har også fundet nogle fine savlesmækker samt nogle fine suttekæder/snore på ts, som jeg tror jeg skal have købt når jeg får råd!

Send mig lige et billede af det, så skal jeg da lige se om jeg ikke kan gi díg en bedre deal, hvis du er interesseret da

Anmeld

25. januar 2011

Diana...

Wow hvor er den bare super flot. Og sød hun 

Anmeld

25. januar 2011

DK

Den er da bare SÅ fin! Jeg er vildt imponeret!! Det må være lækkert at kunne have helt sit eget!

Anmeld

25. januar 2011

Sofia

Maria-s skriver:

Send mig lige et billede af det, så skal jeg da lige se om jeg ikke kan gi díg en bedre deal, hvis du er interesseret da

Det er sødt af dig, der er egentlig nogle gode priser på trendsales, synes jeg. 3 x savlesmæk for 70 kr. og 4 suttekæder for 100 kr. Har vedhæftet billeder! Men jeg kan sagens købe på ts, og synes det er en fin pris, så vil ikke "presse" dig til at sy

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. januar 2011

Maria-s

Sofia skriver:

Det er sødt af dig, der er egentlig nogle gode priser på trendsales, synes jeg. 3 x savlesmæk for 70 kr. og 4 suttekæder for 100 kr. Har vedhæftet billeder! Men jeg kan sagens købe på ts, og synes det er en fin pris, så vil ikke "presse" dig til at sy

Ja ok det vil jeg give dig ret i Det er rigtig fair priser synes jeg Men nogle fine ting man kan finde derinde kan jeg se. Det er vist godt nok jeg ikke er den store bruger af den side, det kunne godt gå hen og blive dyrt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.