weekendens kreation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
19 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

Maria-s

Så blev der lige syet en fliesdragt til prinsen Er lidt spændt på om den er alt for stor... Er lavet efter et sparkedragtmønster str. 60, tænkte bare at når den jo skal ud over tøj så var jeg nødt til at vælge str. 60 frem for 55. Men nu må vi jo se Ærmerne er måske lige i det smalle, men altså ellers så synes jeg faktisk selv den er blevet rigtig fin Jeg HAVDE egentlig planlagt at der skulle laves flere ting, men det er ikke lige blevet til noget syning i dag, så det må komme senere

Og så har jeg lige taget et par billeder af vores dejlige hunde, dem bliver I også nødt til lige at se Den store er "min" (men MEGET fars dreng) og den lille er delehund mellem min kæreste og hans x.

Og ja så har jeg lagt mavebilleder ind under uge 35 hvis der er nogen der skulle være interesseret i dét.

Go søndag aften til alle jer dejlige tøser

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Marco2

Helt vild flot!!

Hvem der dog havde de evner. Elsker når de små kan komme i unika'er istedet for det man ser "alle" de andre i, men har slet ikke evnerne eller tålmodigheden. Så her er det rart at sviger kan strikke lidt engang imellem. Men at du laver så fede ting selv må bare være dejligt. 

Og super lækre vovser. VI har selv en sort cocker …

AG

Anmeld

23. januar 2011

Maria-s

Marco2 skriver:

Helt vild flot!!

Hvem der dog havde de evner. Elsker når de små kan komme i unika'er istedet for det man ser "alle" de andre i, men har slet ikke evnerne eller tålmodigheden. Så her er det rart at sviger kan strikke lidt engang imellem. Men at du laver så fede ting selv må bare være dejligt. 

Og super lækre vovser. VI har selv en sort cocker …

AG

lækker vaps der

JA jeg er endelig ved at finde lysten til at sy frem igen Den har ellers været væk i mange år. Jeg fik lidt for meget af det da jeg arbejdede som skrædder, ja faktisk så meget at jeg var ved at kaste op bare jeg SÅ på en symaskine. Men at sy til prinsen er hyggeligt og ja jeg kan også godt lide at han komme i noget som ikke alle andre børn har Lidt forfængelig har man vel lov til at være

Anmeld

23. januar 2011

Sofia

Jeg er da SÅ misundelig på den dragt, GID jeg havde de evner, den er lækker! Og begge hunde er rigtig smukke, elsker deres øjne!

Anmeld

23. januar 2011

piadas

Ja, det er så fedt at komme babyerne i noget, som alle de andre ikke også render rundt i!

Endnu engang thumbs up for dine kreative evner - den er da bare skideflot! Så krydser jeg fingre for, at den også passer!

Anmeld

24. januar 2011

Multebær

super flot dragt. Rigtig sød detalje med ørerne 

Anmeld

24. januar 2011

Sofia

Jeg har netop købt et hjemmesyet pusleunderlag på ts... og tænkte mens jeg betalte, at giiiid jeg var ligesom Maria og selv kunne sy, for er sikker på jeg har betalt overpris

Anmeld

24. januar 2011

Maria-s

Sofia skriver:

Jeg har netop købt et hjemmesyet pusleunderlag på ts... og tænkte mens jeg betalte, at giiiid jeg var ligesom Maria og selv kunne sy, for er sikker på jeg har betalt overpris

hehe det var da en kompliment! Hvordan ser det ud, hvor stort er det og hvad har du givet da? Nu bliver jeg jo nysgerrig!

Anmeld

24. januar 2011

Sofia

Maria-s skriver:

hehe det var da en kompliment! Hvordan ser det ud, hvor stort er det og hvad har du givet da? Nu bliver jeg jo nysgerrig!

Det er sådan et der er syet i retro sengetøj, så er der voksdug på bagsiden, og på den anden side er det så bomuldsstof. Der er syet lommer i, så man kan have bleer deri, og så kan det sådan pakkes sammen og bindes med et fint bånd.. Jeg vil nemlig ikke købe en decideret pusletaske, har i stedet forelsket mig en en lækker stor taske fra mit yndlings mærke Edith og Ella, og så vil jeg bruge den som pusletaske, når jeg så har det her pusleunderlag deri, tænker jeg det stort set er det samme som en pusletaske Annoncen er lukket på ts så kan ikke finde et billede, men det er ligesom det her, når det er foldet sammen - bare i andre farver!

Anmeld

24. januar 2011

Sofia

Maria-s skriver:

Det er 50 x 80 cm, og jeg gav 300-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.