jeg er splittet...så splittet...
og aner ikke hvordan jeg skal forklare det...
det ene sekund er jeg der hvor jeg mener at ingen kan være så dumme at ofre alt for en slat penge, og næste sek. er jeg der hvor jeg vil vædde med at jeg kunne klare at blive stillet de der ?
self. kan jeg da ikke det...for alle har deres små hemmeligheder...både dem som kan tåle dagens lys, og dem som ikke kan...
michael og jeg sad og planlagde i går at vi burde deltage...og hjemmefra blive enige om at uanset hvad der kom på bordet, så blev vi sammen, men det er sguda lidt naivt at tro det er så nemt!
altså miiikro, mig får du ikke et reelt svar ud af...for jeg er sådan lidt frem og tilbage på den her!
men klart man er et modigt menneske når man tør udstille sine bedrifter på den måde!
har du læst om hans svar på ekstrabladet i dag?
http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article10 58001.eceret spændene at høre slutningen på nogen af de ting han svarede på i går, blandt andet den der med hans homo-oplevelse...lige der tog programmet en forkert drejning i mit univers...kan de finde på at snakke om sådan noget...så står jeg altså af vognen, også selv om manden selv er med på det!
Anmeld