Sandhedens time...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. september 2008

BellaT

Nogen der så det igår? Jeg gjorde;). Genialt program. Jeg kan sagtens se det forkerte i sådan et program:'(. Hvis det medfører splittede familier, skilsmisser og uvenskab. Men hold op, hvor er det spændende:$. Det er nu ikke sikkert, at jeg synes det er så genialt, hvis der kommer virkelig lede og forfærdelige ting frem. Men synes nu ikke det var så slemt igår. Synes dog det var ledt at der til sidst blev stillet sådan et spørgsmål, som han VIRKELIG skulle kende sig selv for at svare på. Jeg ville ALDRIG selv stille op til det! Men vil gerne se andre udkrænge deres dybeste hemmeligheder:$. Hvad mener I om det program? Knus fra Helle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2008

Loggidut

jeg er splittet...så splittet...

og aner ikke hvordan jeg skal forklare det...

det ene sekund er jeg der hvor jeg mener at ingen kan være så dumme at ofre alt for en slat penge, og næste sek. er jeg der hvor jeg vil vædde med at jeg kunne klare at blive stillet de der ?

self. kan jeg da ikke det...for alle har deres små hemmeligheder...både dem som kan tåle dagens lys, og dem som ikke kan...

michael og jeg sad og planlagde i går at vi burde deltage...og hjemmefra blive enige om at uanset hvad der kom på bordet, så blev vi sammen, men det er sguda lidt naivt at tro det er så nemt!

altså miiikro, mig får du ikke et reelt svar ud af...for jeg er sådan lidt frem og tilbage på den her!

men klart man er et modigt menneske når man tør udstille sine bedrifter på den måde!

har du læst om hans svar på ekstrabladet i dag?
http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article10 58001.ece

ret spændene at høre slutningen på nogen af de ting han svarede på i går, blandt andet den der med hans homo-oplevelse...lige der tog programmet en forkert drejning i mit univers...kan de finde på at snakke om sådan noget...så står jeg altså af vognen, også selv om manden selv er med på det!

Anmeld

18. september 2008

heaven

hehe, jeg lavede den samme tråd igår, læs evt længere nede...

Jeg synes det gik tæt på, og jeg er glad for jer ikke var deltagerens kæreste - puha8(

Jannie

Anmeld

18. september 2008

BellaT

Loggi: Føj føj føj! Nu har jeg læst hans svar på det med den homoseksuelle oplevelse. Det er dybt usmageligt at gøre et overgreb på et barn til en homoseksuel oplevelse!+o(
Aaiij, nu ved jeg ikke helt hvad jeg skal mene om programmet..
Men næste onsdag sidder jeg jo selvfølgelig og glor på det igen8(.

Heaven: Det havde jeg ikke set. Glor straks.

Anmeld

18. september 2008

Loggidut

ja det er lige som det jeg mener...måske taler han sandt her...men man ved jo ikke...

han vil jo blive bombet med det ? millioner af gange...og hver gang skal han huskes på det...altså, så synes jeg jo lige som at konseptet falder lidt fra hinanden...ihvertfald i mit univers!

men jeg kender jo mig selv godt nok til at vide at jeg igen sidder og glor det som du siger....bedre menneske er jeg jo heller ikke...men lige da jeg så de svar han havde givet, ja så kan jeg jo godt se at hvis de ikke vil springe over så grim en del af hans liv, så tror jeg ikke jeg vil deltage...for hvem ved hvad spøgelser der vil dukke op!

Anmeld

18. september 2008

linemus

Aj, nu må jeg altså se det. Så jeg forsvinder herfra og smutter ind til tv3, så jeg kan snakke med :P

Anmeld

18. september 2008

ka li ja

jeg har ikke set det, men ville elske at sluge det i mig. og helt sikkert samtid med, krumme tær helt vildt.
men lige der ville jeg ønske vores fucking fibernet snart var på trapperne!!!!

Anmeld

19. september 2008

bette

synes egentlig ik det var så fedt.. idet jeg sad og snakkede med kæresten samtidig med at spørgsmålet har du tænkt på din x mens du har haft sex med din kæreste..

hvoefter jeg fandt ud af at steffen har tænkt på sin x mens han havde gjort det alene:(

Anmeld

19. september 2008

Loggidut

jeg kan godt forstå du bliver ked af det, men helt ærligt, kan nogen af os sige os fri for at have haft tanker...

skide vær med hvad han tænker på, han er jo sammen med dig, og elsker dig...så kan alt andet jo bare være ligegyldigt.

vi snakkede meget om den der med det bedste sex...og den kan man da ikke holde for....man kan jo ikke forlange at det nyeste madman smager absolut er det bedste...altså...

jeg tror bare du skal være stolt over din mand, at han tør indrømme hvordan det er...vi er jo kun mennesker!

kys ham bette...han er nemlig din...og så kan xén da bare være et dumt tankespil!

Anmeld

19. september 2008

bette

Loggidut skriver:

jeg kan godt forstå du bliver ked af det, men helt ærligt, kan nogen af os sige os fri for at have haft tanker...

skide vær med hvad han tænker på, han er jo sammen med dig, og elsker dig...så kan alt andet jo bare være ligegyldigt.

vi snakkede meget om den der med det bedste sex...og den kan man da ikke holde for....man kan jo ikke forlange at det nyeste madman smager absolut er det bedste...altså...

jeg tror bare du skal være stolt over din mand, at han tør indrømme hvordan det er...vi er jo kun mennesker!

kys ham bette...han er nemlig din...og så kan xén da bare være et dumt tankespil!

det har du nok ret i... belv sku bare ked af det da han indrømmede det..

må selv indrømme at jeg ikke lige har mine xér i tankerne når jeg er alene.. men jeg er nok bare mig så..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.