Savner råd angående start på pædagogseminaret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

*Toffee*

WantingBaby2011 skriver:

Den 1 årige pædagogpakke på VUC - er det der hvor man læser en masse fag, så man har de niveauer som der er krævet til at starte på seminaret eller? 

Ja jeg tror nok det er 4 fag man skal have.

Dansk A og 3 andre  Men prøv at snak med seminariet først, måske kan du kvalificere dig til at komme ind alligevel.

Hvor vil du søge ind henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

WantingBaby2012

frk Jensen skriver:

ja jeg læser hf på vuc.. Du skal nok også have psykologi.. Men det hele kommer jo an på hvad fag du har fra din hg

Hvad for et seminarie skal du på?

Aarh okay, men jeg er jo igang som kontorelev, og er først udlært til juli. Så jeg kan tænke mig til, at det så nok bliver noget med aftenundervisning, hvis jeg skal nå at læse dansk A-niveau og evt. psykologi? 

Anmeld

23. januar 2011

WantingBaby2012

Toffi skriver:

Ja jeg tror nok det er 4 fag man skal have.

Dansk A og 3 andre  Men prøv at snak med seminariet først, måske kan du kvalificere dig til at komme ind alligevel.

Hvor vil du søge ind henne?

Da jeg bor i Nordsjælland så er seminaret i Hillerød det tætteste på  

Anmeld

23. januar 2011

WantingBaby2012

frk Jensen skriver:

ja jeg læser hf på vuc.. Du skal nok også have psykologi.. Men det hele kommer jo an på hvad fag du har fra din hg

Hvad for et seminarie skal du på?

Ups glemte lige dit spørgsmål  Jeg bor i Nordsjælland, så Hillerød er tættest på! Hvad med dig?

Anmeld

23. januar 2011

frk Jensen

WantingBaby2011 skriver:

Aarh okay, men jeg er jo igang som kontorelev, og er først udlært til juli. Så jeg kan tænke mig til, at det så nok bliver noget med aftenundervisning, hvis jeg skal nå at læse dansk A-niveau og evt. psykologi? 

Det tror jeg ikke at du kan nå.. Men du kan tage de fag på vuc som du mangler på et år, når du har din hg..

Anmeld

23. januar 2011

*Toffee*

WantingBaby2011 skriver:

Da jeg bor i Nordsjælland så er seminaret i Hillerød det tætteste på  

Okay, det kender jeg ikke noget til.

Men ring og få en snak med dem inden du gør noget, så kan du helt få fastlagt hvad du skal

Anmeld

23. januar 2011

WantingBaby2012

frk Jensen skriver:

Det tror jeg ikke at du kan nå.. Men du kan tage de fag på vuc som du mangler på et år, når du har din hg..

Øv vil det så sige at jeg måske først kan søge ind næste år? 

Anmeld

23. januar 2011

frk Jensen

WantingBaby2011 skriver:

Ups glemte lige dit spørgsmål  Jeg bor i Nordsjælland, så Hillerød er tættest på! Hvad med dig?

Jeg er garanteret en plads på seminariet i aalborg, men vil gerne til randers istedet for, da jeg ikke har ret langt til randers..

Anmeld

23. januar 2011

WantingBaby2012

Toffi skriver:

Okay, det kender jeg ikke noget til.

Men ring og få en snak med dem inden du gør noget, så kan du helt få fastlagt hvad du skal

Jep det er bestemt også planen! Jeg VIL og SKAL bare ind!! 

Anmeld

23. januar 2011

*Toffee*

WantingBaby2011 skriver:

Jep det er bestemt også planen! Jeg VIL og SKAL bare ind!! 

Thats the spirit!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.