Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hmmm der har min kæreste så lige været idag :O( Men så skal de nok sendes..
Er der meget slitage på dem ??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver: Hvor er det flot... men ingen prinsesser her andet end mig og tror nu ikke manden vil have det i soveværelset... griner... Pøj pøj med salget det skal du nok få solgt...
Hvor er det flot... men ingen prinsesser her andet end mig og tror nu ikke manden vil have det i soveværelset... griner... Pøj pøj med salget det skal du nok få solgt...
jibsib skriver: Hmmm der har min kæreste så lige været idag :O( Men så skal de nok sendes.. Er der meget slitage på dem ??
ej hvor ærgeligt
han kommer ikke igen sådan lige.
de er jo brugt men synes bestemt ikke de er slidte
Han arbejder som gulvmontør i hele danmark så tør ikke lige sige hvornår han kommer igen, desværre..
Du er vel ikke tilfældigvis bruger på Trendsales, for har nemlig penge på min konto derinde som jeg kunne købe dem for ???
jibsib skriver: Han arbejder som gulvmontør i hele danmark så tør ikke lige sige hvornår han kommer igen, desværre.. Du er vel ikke tilfældigvis bruger på Trendsales, for har nemlig penge på min konto derinde som jeg kunne købe dem for ???
jo det er jeg da
mit bruger navn er også cecilie1984 derinde og har også en annonce på gulv puslespillet derinde
Øv ser ud til det måske allerede er solgt, men lægger et bud på 160 pp. derinde og vil du sælge så sender du bare en anmodning på vej mod mig.
jibsib skriver: Øv ser ud til det måske allerede er solgt, men lægger et bud på 160 pp. derinde og vil du sælge så sender du bare en anmodning på vej mod mig.
ts er sendt til dig på de 160 pp
Super skal få den godkendt med det samme
jibsib skriver: Super skal få den godkendt med det samme
hej
handelen er ikke godkendt endnu
SOLGT
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128