Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miamaja skriver:har ikke lige tænkt på hvor meget det vil blive at sende den(?)vi er 20 min fra kbh, så hvis du kan hente den er du velkommen;)
PiaR skriver:Miamaja skriver:har ikke lige tænkt på hvor meget det vil blive at sende den(?)vi er 20 min fra kbh, så hvis du kan hente den er du velkommen;)kan du skrive til mig privat (i min post) hvor det er henne - min mand arbejder I Køge, så han kan sagtens hente den....Knus Pia.
twinboys skriver:PiaR skriver:Miamaja skriver:har ikke lige tænkt på hvor meget det vil blive at sende den(?)vi er 20 min fra kbh, så hvis du kan hente den er du velkommen;)kan du skrive til mig privat (i min post) hvor det er henne - min mand arbejder I Køge, så han kan sagtens hente den....Knus Pia.Tillykke med din nye hest...:):):)Majbritt(H)
PiaR skriver:twinboys skriver:PiaR skriver:Miamaja skriver:har ikke lige tænkt på hvor meget det vil blive at sende den(?)vi er 20 min fra kbh, så hvis du kan hente den er du velkommen;)kan du skrive til mig privat (i min post) hvor det er henne - min mand arbejder I Køge, så han kan sagtens hente den....Knus Pia.Tillykke med din nye hest...:):):)Majbritt(H)tak søde... den tror jeg bliver et hit her hjemme... Knus Pia.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128