Er en vuggerand nødvendig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

Sofia

DK skriver:

Nej det tror jeg ikke!

Jeg vil gerne have til min lille "vugge" men det er for at afskærme baby fra verden! Men det bliver din baby jo allerede, i og med den ikke kan "kigge ud" gennem tremmer.

Derudover hvor ER det bare en fin vugge! Den er da bare über lækker og nuttet!!!!

Tak, jeg er også helt vild med den Og den kom lige dumpende uventet - havde regnet med vi bare skulle have liften i soveværelset i starten, så en uventet luksus, at der nu står en vugge Jeg havde ikke tænkt på det med i forhold til, at den lille kan se ud, men du har ret, der er jo siderne som afskærmer. Vi må starte uden og så kan det jo nok meget nemt være jeg forelsker mig i et eller andet fint, når jeg kender kønnet, så kan jeg købe det til den tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

Mettemus

Ih hvor er den fin!!! Jeg er dødmisundelig - er sikker på at baby kommer til at sove himmelse - med eller uden sengerand! Kommer du snart og besøger mig forresten?

Knus

Anmeld

24. januar 2011

Sofia

Mettemus skriver:

Ih hvor er den fin!!! Jeg er dødmisundelig - er sikker på at baby kommer til at sove himmelse - med eller uden sengerand! Kommer du snart og besøger mig forresten?

Knus

Tak

Ja det vil jeg SÅ gerne. Mandag, onsdag eller torsdag i uge 5? Kan også tirsdag formiddag, skal bare til svømning klokken 13.00

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.