Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nu er der også blod!!!!
ved ikke hvor meget... men der var blod på papiret da jeg var ude og tisse for lidt siden!?!?
er det bare menes der kommer en uge for tidligt??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hmmm.. ja det lyder godt nok underligt.. tror du ikke det er din krop som spiller dig et puds?
kan det ikke være (hvis du er så heldig at være blevet gravid) fordi at ægget sætter sig fast??så vidt jeg husker er det vist en uges tid efter æl....så kan det godt skabe en lille blødning..
BigBabyWish skriver: hmmm.. ja det lyder godt nok underligt.. tror du ikke det er din krop som spiller dig et puds?
Kay skriver:
aah okay. så fat mod. din krop skal lige have tid til at finde sig selv igen..
britze skriver: kan det ikke være (hvis du er så heldig at være blevet gravid) fordi at ægget sætter sig fast??så vidt jeg husker er det vist en uges tid efter æl....så kan det godt skabe en lille blødning..
jo det kunne det.... uhh hvor jeg håber....
BigBabyWish skriver: aah okay. så fat mod. din krop skal lige have tid til at finde sig selv igen..
tror sku ik engang den nåede at finde ud af hvem den var inden jeg fik p piller... så det bliver nok svært
ja okay, så er det heller ikke nemt men håber det bedste for dig og du skal nok blive gravid..
aarhusmor skriver:
der var kun blod på papiret to gange... ellers intet... testede her til morgen... den var helt sikkert negativ...
men tester igen på fredag hvis ik der er sket noget inden
Kay skriver: der var kun blod på papiret to gange... ellers intet... testede her til morgen... den var helt sikkert negativ... men tester igen på fredag hvis ik der er sket noget inden
Det er jeg ked af at høre Men meget kan nå at ske endnu. Hvornår siger du der var blod på papiret?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128