hvad er det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.569 visninger
21 svar
0 synes godt om
23. januar 2011

Kay

var ret sikker på at jeg havde ÆL fredag d. 14 januar.... jeg havde stor tude dag (uden noget at tude for), ondt i højre side af maven, og pletblødte....

men nu i dag... går jeg rundt og har ondt i venstre side!?!?!?

hvad er det??? kan det være det ikke var æl sidste uge, men er det nu???

jeg er total forvirret... hvad tror i det kan være??? plejer ik normalt at gå og få små ondt i siden....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

camillahej

Hej har haft det på samme måde denne måned så læser lige med.

Anmeld

23. januar 2011

aarhusmor

Det kan være ligamentsmerter, fordi livmoderen udvider sig. Men det kan også være tarmbesvær.

Anmeld

23. januar 2011

Kay

aarhusmor skriver:

Det kan være ligamentsmerter, fordi livmoderen udvider sig. Men det kan også være tarmbesvær.

det er ikke tarm besvær...

jeg har "sart tarm" og altid lind aff. (undskyld detaljer) og ved hvordan det gør ondt når jeg har besvær med den... og det er ikke samme smerte og ikke samme sted....

men er det ikke lidt tidligt hvis det er livmoderen... når det kun er en uge efter æl?

mange tak for dit bud

Anmeld

23. januar 2011

aarhusmor

Kay skriver:

det er ikke tarm besvær...

jeg har "sart tarm" og altid lind aff. (undskyld detaljer) og ved hvordan det gør ondt når jeg har besvær med den... og det er ikke samme smerte og ikke samme sted....

men er det ikke lidt tidligt hvis det er livmoderen... når det kun er en uge efter æl?

mange tak for dit bud

Nej det er ikke tidligt Den udvider sig mest i starten, så det er faktisk det første jeg plejer at mærke til en graviditet. Det føles altid som om jeg har stik i æggestokken til højre

Anmeld

23. januar 2011

Kay

aarhusmor skriver:

Nej det er ikke tidligt Den udvider sig mest i starten, så det er faktisk det første jeg plejer at mærke til en graviditet. Det føles altid som om jeg har stik i æggestokken til højre

oki... det er også den følelse jeg har... altså som stik iæggestokken bare i venstre... ihhh jeg får altså lyst til at teste før tid nu  men den går ikke

Anmeld

23. januar 2011

aarhusmor

Det er 10 dage siden, så der er en stor chance for at du kan teste positivt. Men nok kun med morgenurin, prøv i morgen

Anmeld

23. januar 2011

Kay

aarhusmor skriver:

Det er 10 dage siden, så der er en stor chance for at du kan teste positivt. Men nok kun med morgenurin, prøv i morgen

uhhh tør slet ikke....  er bange for at blive for skuffet hvis der ik er noget...

Anmeld

23. januar 2011

aarhusmor

Kay skriver:

uhhh tør slet ikke....  er bange for at blive for skuffet hvis der ik er noget...

Anmeld

23. januar 2011

Kay

aarhusmor skriver:

venter så længe jeg kan... men i skal nok høre når det sker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.