Puha -jeg faar slet ikke laest med for tiden, men efter hvad jeg lige kan se, sker her heller ikke det helt store....
Vi vender snuden hjem mod DK om en uge, saa har vi vaeret her i 4 maaneder, det er lidt vildt at taenke paa! Vi har haft rygende travlt det sidste stykke tid: besoeg af venner fra DK, weekendtur til Washington, weekendtur til bjergene og nu sidder vi og nyder en uges ferie hos min gamle au pair familie i Californien. I aar er det 10 aar siden jeg kom her over for at passe deres to smaa toeser og da var den yngste 14 maaneder - noejagtig som Julie er nu (L). De er alle vilde med hende og saa bliver man jo saa glad og stolt (L):$
Julie har klaret alt flyveriet og alle forandringerne super godt, naar vi kommer til et nyt sted er det somom hun taenker: "naa nu bor jeg her, jeg gaar lige paa opdagelse!". Hun gaar rigtig fint nu og snakker (uforstaaligt!) hele tiden. Vi har desvaerre ikke faaet nogen vuggestueplads til hende, hvilket er en smule stressende eftersom jeg starter arbejde d. 6 oktober 8(. Kaersten kan passe hende i resten af oktober men fra november er vi virkelig paa den.....haaber vi finder en loesning naar vi er tilbage i DK.
En lille update fra det store udland - nu vil jeg skynde nig ud til poolen og nyde, at det stadig er sommer 8D
-Helle
Anmeld