Er der måske en chance for at jeg er gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

LaFleur

Nej desværre ikke endnu! Mangler stadig 1½ år. Og det kan jo godt være at det kommer til at tage lidt længere tid hvis der er liv i maven, men det tager jeg ikke så tungt. Skal nok nå det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Mauser.

fingre for dig .. og velkommen til .. 

hvor længe har i forsøgt ?? 

Anmeld

23. januar 2011

LaFleur

Mange tak

Vi har faktisk ikke rigtig forsøgt for alvor. Ikke sådan virkelig med udregninger og ÆL test osv. Men droppede P-piller for et års tid siden da jeg blev single og pga det ville have en god pause fra alle former for omgang med mænd! Var blevet meget såret, så var sur på hele kønnet...Ja ja, kvinder og sårede følelser, hehe  Men så i et halvt år var min cyklus helt hen i vejret, fik ikke ÆL ordentligt, og havde mens MEGET uregelmæssigt. Men det sidste halve år er det virkelig blevet super regelmæssigt, hvilket jo var dejligt. Og mødte så min nye helt igennem fantastiske kæreste for 4 måneder siden.  Det er bare et match made in heaven  Hehe. Og ja, så man kan vel sige vi har "forsøgt" i 4 måneder... Ville ikke på P-piller igen nu hvor min mens var blevet normal igen, og vi snakkede allerede tidligt om at vi begge absolut ikke ville have noget imod hvis der kom en baby forbi.

Anmeld

23. januar 2011

perlestump

glæder mig at høre om du er gravid så

Anmeld

23. januar 2011

mortilfreja

Vil starte med at sige velkommen til. Håber du bliver glad for at være herinde. Og så er jeg da lige lidt nysgerrig.. Hvad sagde testen her til morgen :-)

Anmeld

23. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

LaFleur skriver:

Nej desværre ikke endnu! Mangler stadig 1½ år. Og det kan jo godt være at det kommer til at tage lidt længere tid hvis der er liv i maven, men det tager jeg ikke så tungt. Skal nok nå det hele

ja udd. løber jo ingen steder hehe..

har du testet?

Anmeld

23. januar 2011

LaFleur

Hm...har testet, og igen en ultra svag antydning af en streg som jeg ikke helt ved om man kan kalde en streg eller en skygge... Den tror jeg altså ikke helt på... Tager en igen om et par dage, og hvis ikke den viser noget andet, så smutter jeg til lægen. Så må han jo fortælle mig hvad det er, der gør jeg har de symptomer

Anmeld

24. januar 2011

LaFleur

Hvor er det nemmere sagt end gjort...altså at vente et par dage.

Har da aldrig oplevet at være SÅ utålmodig! Det er lige før jeg går og bliver lidt sur og irriteret.

Ved i egentlig om der er noget symptom som er mere i sammenhæng med selve HCG niveauet? Hvis i forstår... Altså et symptom som bliver mere fremtrædende eller dukker op når tallet stiger?

Kan godt være det er et lidt dumt eller underligt spørgsmål?! Sorry, hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.