Er der måske en chance for at jeg er gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.806 visninger
17 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. januar 2011

LaFleur

Hej alle!

Jeg er helt ny herinde. Dette er faktisk mit første indlæg. Beklager hvis jeg er kommet til at skrive et forkert sted om dette.

Men sagen er at jeg fik min sidste menstruation 20. december 2010 og den var som den plejede. Den har før i tiden været ret uregelmæssig pga. p-pille stop, men det sidste halve år er den kommet enten den 19. eller 20. i måneden. Den varer altid ca. 3-4 dage med alm. blødning de første tre dage og så lidt brunlig den sidste dag. Men så her den 10. januar 2011 får jeg så menstruation igen?!?! Den varer dog kun 2 dage men er ret kraftig i det og med mere "rent" blod end normalt. Jeg har så ikke fået min menstruation her den 20. januar. Har den sidste uge haft et par gange hvor jeg er blevet lidt svimmel, har haft meget hovedpine, har også haft en underlig klump i halsen som om jeg skulle lige til at have kvalme, men det er kun blevet til en bøvs, hehe  Igår aftes havde jeg så enormt ondt i min venstre side, lidt ligesom sidestik...på en underlig måde uden at være sidestik...hm! Det har været der lidt idag også men ikke nær så meget. Mine bryster er on and off lettere ømme, og dette er ikke normalt for mig. 

Men alle de her tegn gjorde mig alligevel lidt nysgerrig for om jeg kunne være gravid og tog derfor en test imorges. Jeg synes lige umiddelbart den var negativ, men altså hvis man vendte og drejede den lidt kunne man godt ane en ultra svag nr. 2 streg...

Jeg tester igen om et par dage. Men jeg ved ikke helt om det bare er min menstruation der har rykket sig til den 10. lige pludselig. Det ville vel egentlig passe meget godt med at den blødning jeg havde den 10. var sådan en implantationsblødning, men troede ikke de kunne være så kraftige som en alm. menstruation?

Hvad er jeres erfaring? Kan den være der?

Hjertlige hilsner fra mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Pige2009

Rigtig hjertelig velkommen på siden. Jeg håber du bliver glad for at være her. Hvorfor ikke teste imorgen tidlig? Husk også at testen kan blive positiv efter længere tid, men det betyder ikke nødvendigvis, at du er gravid.

Jeg  for jer og for en lille spire i maven Smid gerne et indlæg i gruppen "Ny på baby.dk" med en lille præsentation, så vil du blive taget godt imod

Anmeld

22. januar 2011

LaFleur

Mange tak for velkomsten

Jo kan vel sagtens også teste imorgen tidlig, har bare læst så mange steder at det er bedre lige at vente et par dage for at få et mere retvisende resultat. Men ender sikkert også med jeg ikke kan lade være imorgen tidlig, hehe

Ja ved godt de ikke skal ligge for længe, men jeg studerede den i ca. 10 min efter jeg havde taget testen netop fordi jeg ikke helt kunne finde ud af hvad resultatet egentlig var. Derefter smed jeg den ud, og gik faktisk helt ud i containeren i gården med den, for at jeg ikke skulle blive nysgerrig og hive den op af skraldespanden igen hehe.

Ok, tak for tippet  Vil lige se om jeg kan finde den gruppe.

Anmeld

22. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

velkommen til

jeg håber da virkelig du er gravid, det lyder sådan men kroppen kan jo oz snyde...hvis det var mig ville jeg teste igen imorgen tidlig

krydser fingre for der er flyttet en lille bebs ind i maven

Anmeld

22. januar 2011

LaFleur

Mange tak

Ja kroppen kan snyde. Men jeg tror nu ikke det er indbildte symptomer i hvert fald. Er ikke nået dertil endnu hvor jeg jagter graviditet intenst. Vi er mere sådan, sker det så sker det. Men det kan selvfølgelig også være symptomer på så meget andet. Har lige haft en stressende eksamensmåned, så det kan jo også bare være derfor min krop opfører sig lidt mærkeligt.

Men jeg håber da at den er der. Den meget utydelig streg vækkede da lige kriller i maven

Anmeld

22. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

LaFleur skriver:

Mange tak

Ja kroppen kan snyde. Men jeg tror nu ikke det er indbildte symptomer i hvert fald. Er ikke nået dertil endnu hvor jeg jagter graviditet intenst. Vi er mere sådan, sker det så sker det. Men det kan selvfølgelig også være symptomer på så meget andet. Har lige haft en stressende eksamensmåned, så det kan jo også bare være derfor min krop opfører sig lidt mærkeligt.

Men jeg håber da at den er der. Den meget utydelig streg vækkede da lige kriller i maven

glæder mig til at høre hvordan den næste test falder  ud

bestod du så din eksamen?

Anmeld

23. januar 2011

LaFleur

Ja jeg skal nok lige opdatere hvordan den næste ser ud

Ja jeg bestod dem alle, så det er bare herligt! Så kan jeg slappe lidt af igen 

Anmeld

23. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

LaFleur skriver:

Ja jeg skal nok lige opdatere hvordan den næste ser ud

Ja jeg bestod dem alle, så det er bare herligt! Så kan jeg slappe lidt af igen 

hvad læste du til?

Anmeld

23. januar 2011

LaFleur

Læser til Serviceøkonom

Anmeld

23. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

LaFleur skriver:

Læser til Serviceøkonom

okay...er du så helt færdig udlært nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.