Hej alle!
Jeg er helt ny herinde. Dette er faktisk mit første indlæg. Beklager hvis jeg er kommet til at skrive et forkert sted om dette. 
Men sagen er at jeg fik min sidste menstruation 20. december 2010 og den var som den plejede. Den har før i tiden været ret uregelmæssig pga. p-pille stop, men det sidste halve år er den kommet enten den 19. eller 20. i måneden. Den varer altid ca. 3-4 dage med alm. blødning de første tre dage og så lidt brunlig den sidste dag. Men så her den 10. januar 2011 får jeg så menstruation igen?!?! Den varer dog kun 2 dage men er ret kraftig i det og med mere "rent" blod end normalt. Jeg har så ikke fået min menstruation her den 20. januar. Har den sidste uge haft et par gange hvor jeg er blevet lidt svimmel, har haft meget hovedpine, har også haft en underlig klump i halsen som om jeg skulle lige til at have kvalme, men det er kun blevet til en bøvs, hehe
Igår aftes havde jeg så enormt ondt i min venstre side, lidt ligesom sidestik...på en underlig måde uden at være sidestik...hm! Det har været der lidt idag også men ikke nær så meget. Mine bryster er on and off lettere ømme, og dette er ikke normalt for mig.
Men alle de her tegn gjorde mig alligevel lidt nysgerrig for om jeg kunne være gravid og tog derfor en test imorges. Jeg synes lige umiddelbart den var negativ, men altså hvis man vendte og drejede den lidt kunne man godt ane en ultra svag nr. 2 streg...
Jeg tester igen om et par dage. Men jeg ved ikke helt om det bare er min menstruation der har rykket sig til den 10. lige pludselig. Det ville vel egentlig passe meget godt med at den blødning jeg havde den 10. var sådan en implantationsblødning, men troede ikke de kunne være så kraftige som en alm. menstruation?
Hvad er jeres erfaring? Kan den være der? 
Hjertlige hilsner fra mig!
Anmeld